שיטות להגדלת חזה

שיטות להגדלת חזה

יש כמה שיטות להגדלת חזה, אך השיטה הנפוצה והאפקטיבית ביותר עבור הגדלת חזה היא ביצוע של ניתוח פלסטי. בדרך זו המנתח הפלסטי שותל שתלי סיליקון אשר נשארים בדרך כלל במשך כ – 15 שנה בחזה של האישה.

החשיבה על הגדלת החזה

נערות ונשים רבות אינן מרוצות מהחזה שלהן כיוון שהוא קטן, זה מפריע להן בפאן החברתי והן מרגישות בעייתיות ולכן הדבר פוגע בביטחון העצמי ובדימוי העצמי שלהן. הפתרון הוא בחירה של מנתח פלסטי מומחה, לעבור את ההליך של הבדיקות ולתאם את מועד הניתוח.

שיטה זו מתאימה גם לנשים שיש להן חזה שאינו סימטרי, חזה מרוקן לאחר הריונות ולידות, שד נפול או אסימטריה בין שני השדיים.

התאמה של סיליקון

הרופא מעודד בדרך כלל את המועמדת לניתוח לבחור שתלי סיליקון בעלי צורה וגודל שמותאמים פרופורציונית למידות הגוף שלה. שתלים כבדים מדי יפריעו לה בתפקוד היום יומי ולכן הם אינם מומלצים. כדי לראות מראש את הנראות החדשה, אפשר לראות באמצעות סימולציה את המראה החדש וכך לקבל החלטה על שתלי הסיליקון הנכונים.

מידע על שתלי הסיליקון

שיטות להגדלת חזה טבעית כוללות שימוש באופציה של הסיליקון הרפואי שהוא חומר אלסטי רך ונעים אשר הטקסטורה שלו נראית טבעית לחלוטין. יש לסיליקון זה רמת צמיגות גבוהה ולכן הסיכויים שתתרחש נזילה היא כמעט אפסית.

שיטות נוספות להגדלת החזה טבעית

קיימות שיטות להגדלת חזה נוספות, אך התוצאות שלהן אינן תמיד בטוחות ואינן נמשכות לאורך זמן כמו לאחר ניתוח להגדלת חזה.

אפשר לצרוך צמחי מרפא ספציפיים כמו אנג'ליקה סינית, זרעי שומר, סויה וזרעי חילבה. אפשר להזריק מי מלח פיזיולוגיים, דבר שמגדיל את החזה ל – 24 שעות ולכן הוא מתאים לביצוע ממש לפני אירוע חשוב. יש אפשרות גם לבצע השתלה חיצונית של שומן לחזה. אפשרויות נוספות מבין שיטות להגדלת חזה טבעית הן שימוש בחזיית ברווה הייעודית למטרה זו, אשר יוצרת וואקום וכך החזה נראה גדול.

אם את מעוניינת לבצע הגדלת חזה, נשמח לייעץ לך מבין שיטות להגדלת חזה, את האופציה המועדפת עבורך.

מוזמנים לקרוא בנוסף: דליפת שתל סיליקון סימנים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן