כמה עולה מתיחת פנים

כמה עולה מתיחת פנים

נשים רבות מעוניינות לבצע ניתוח של הרמת פנים וזאת כדי להיראות צעירה הרבה יותר מהגיל האמיתי שלה. זאת כאשר רואים על פניה את אותות הגיל שלה.

בדיקה לגבי ניתוח מתיחת פנים

מי שמעוניינת לבצע ניתוח מסוג זה בודקת בשלב ראשון אם על פי סוג העור שלה, אפשר לבצע ניתוח מסוג זה. הרופא בוחן באופן מעמיק את נראות הפנים שלה, הקמטים, הקמטוטים, סימני ההבעה ובהתאם לכך הוא מעדכן אותה אם יש אפשרות לבצע ניתוח זה, או לא.

עלות של ניתוח להרמת הפנים

כמה עולה מתיחת פנים, הדבר משתנה על פי היקף הניתוח. אם מבצעים ניתוח מלא העלות נעה בין 38,000-22,000 ₪. אך אם מבצעים ניתוח בהיקף מופחת העלות היא בין 25,000-15,000.

מעבר לשאלה כמה עולה מתיחת פנים חשוב להגיע אל מנתח פלסטיקאי איכותי שהוא בעל מיומנות רבה לבצע ניתוח מסוג זה. יש לקבל עליו המלצות וחוות דעת על המקצועיות שלו ועל ההתנהלות הסבלנית והאנושית שלו לכל אחת מהמטופלות.

מהלך הניתוח

ניתוח זה מתבצע בהרדמה מלאה ובמהלכו המנתח מותח את עור הפנים בכיוון הנכון של תווי הפנים. הוא מסיר גם עודפי שומן ובהתאם לכך הוא תופר את המקומות שבהם בוצעו החתכים. זה קורה באמצעות חוט אשר מתמוסס עם הזמן ולכן אין צורך בהוצאת התפרים.

יש מקרים שבהם יש מקומות מדוללים כמו בעצמות הלחיים שהנפח ירד עם השנים ולכן הוא מוסיף במיקומים הללו חומרים מייצבים כדי למלא את החללים. עם המתיחה של העור, לא נראים הקמטוטים, הקמטים וקמטי ההבעה ולכן הנראות של כל מטופלת היא צעירה באופן משמעותי. ההחלמה נמשכת בין שבועיים לשלושה ולאחר מכן האישה נהנית לקבל מחמאות מכל עבר.

אם יש לך מחשבות על ביצוע ניתוח הרמת פנים ואת מעוניינת לדעת כמה עולה מתיחת פנים, אנחנו נשמח להפנות אותך למנתחים שהם מומחים בתחום זה לצורך אבחון מעמיק. רק לאחר שהמנתח יאשר שיש אפשרות לבצע ניתוח זה בפנים שלך, תקבלי הצעת מחיר ואנחנו נשמח ללוות אותך לאורך הדרך.

מוזמנים לקרוא בנוסף: מתיחת פנים לפני ואחרי

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן