קעקוע איפור קבוע

קעקוע איפור קבוע

הטרנד של קעקוע איפור קובע סוחף נשים רבות לבצע אותו. עם זאת יש לנקוט כמה כללי זהירות לפני שמבצעים זאת בפועל.

בחירה של קוסמטיקאית

לא כל קוסמטיקאית יודעת לבצע קעקוע איפור קבוע באופן מקצועי דרך שכבת הדרמיס שהיא השכבה העליונה ביותר של העור בפנים, ללא יצירת נזקים כלשהם לעור. לכן קיימת חשיבות רבה לקבל המלצה על קוסמטיקאית ספציפית שמבצעת מהלך זה בדרך מקצועית ביותר תוך ביצוע ההוראות המדויקות של תהליך זה, כיוון ששכבת העור במיקום זה היא דקה במיוחד. רק לאחר שראיתן את התוצאות של קעקוע איפור קבוע אצל אחרות, אפשר לקדם מהלך זה ולבצע אותו בראש שקט.

פיגמנטים של צבע

היעילות של ביצוע קעקוע איפור קבוע היא בזכות הפיגמנט שהוא יעיל לפרקי זמן ארוכים. ההמלצה היא לעבוד עם פיגמנט כחול וזאת מכיוון שזהו הצבע היחידי שאפשר להסיר אותו אם הלקוחה לא תהיה מרוצה מהעבודה. לעומת זאת כאשר מבצעים זאת עם פיגמנט בצבע אחר, יהיה קשה להסיר זאת.

גבות מצוירות

כאשר מבצעים קעקוע איפור קבוע הנראות היא כאילו קיימות שערות דקיקות וקטנטונות לאורך של כל גבה וכך המראה הוא טבעי לחלוטין וזאת לעומת המצב של נשים רבות שבו כמות השערות היא דלילה ויש בכל גבה הרבה שערות לבנות. הפעולה הזו לעיבוי ולעיצוב וצביעת הגבות מתבצעת באופן עדין אך קבוע בכל נקודה ונקודה כדי ליצור גבות ארוכות, עבות ושלמות.

קבלת החלטה על איפור קבוע

ביצוע של קעקוע איפור קבוע היא החלטה נכונה עבור נשים רבות שאין להם זמן להתאפר בבוקר לפני ההגעה לעבודה. כאשר יש להן איפור קבוע כל מראה הפנים הוא מסודר ומאופר ולכן לא נדרשת היערכות מיוחדת לפני העבודה או לפני יציאה לבילויים.

קעקוע איפור קבוע כולל גבות, איפור קבוע בעיניים וגם תיחום של קו השפתיים כך שהן נראות תמיד יפהפיות.

נשמח לסייע לך בבחירת מכון היופי המתאים ביותר לנושא. השאירי כאן את הפרטים שלך והנציגה שלנו תשוחח אתך בהקדם כדי לסייע לך באשת מקצוע ייחודית.

מוזמנים לקרוא בנוסף: איפור קבוע גבות

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן