שאיבת שומן בידיים

שאיבת שומן בידיים

שאיבת שומן הוא הליך פופולרי מאד בשנים האחרונות כיוון שבאמצעות מכשיר הלייזר שואבים את כל השומן העודף.

פעולת שאיבת השומן מהידיים

יש מקומות רבים שבהם הריכוז של השומן מפריע מאד ללקוחות, כמו הישבן, הירכיים והזרועות. כאשר הזרועות והידיים נפוחות עקב הצטברות תאי השומן, נשים רבות מרגישות שלא בנוח במיוחד בקיץ. אסתטית זה מאד לא נוח שהזרועות נראות כך וגודלן אינו מאפשר ללבוש גופיות, או להרגיש בנוח בבגד ים בבריכת השחייה או בחוף הים.

ניתוח לשאיבת שומן בידיים

זו הסיבה שנשים רבות בוחנות את האפשרות לבצע שאיבת שומן בידיים. בשלב הראשון הן בודקות עם הרופא המומחה אם הן יכולות לבצע זאת על פי המצב הבריאותי שלהן. יש נשים בגילאים מסוימים שכבר לא יכולות לבצע זאת לאור השלכות שעלולות להשפיע על מצבן הרפואי.

ביצוע הניתוח בפועל

הניתוח עצמו מתבצע תוך שימוש במכשיר לייזר מתקדם אשר באמצעותו נוצרת השאיבה אשר הורסת את תאי השומן הקיימים. עקב פעולה זו תאי השומן לא יתפתחו שוב ולכן לא תהיה במקום זה הצטברות של תאים שיובילו לזרועות ולידיים רחבות.

לאחר שאיבת שומן בידיים מבצעים גם עיצוב של הידיים כדי להעניק להם מראה יפה ופרופורציונלי. ברוב המקרים הניתוחים הללו נעשים עד גיל 40, אך יש גם חריגים וכל מקרה נבדק לגופו. נראות הזרועות משפיעה מאד על כל אישה ולכן האופציה של ביצוע שאיבת שומן בידיים קוסמת לנשים רבות.

הנראות לאחר הניתוח

ניתוח שאיבת שומן בידיים הוא לצמיתות ולאחריו האישה רואה את השינוי התהומי בנראות שלה. הדבר מוסיף המון לביטחון העצמי שלה וכך היא יכולה להרגיש הרבה יותר בנוח כשהיא הולכת עם שרוולים קצרים, עם גופיות וגם בבגד ים בחוף הים או בבריכת השחייה.

אם את מעוניינת לבצע ניתוח לשאיבת שומן מהידיים ומהזרועות, יש לנו עבורך פתרונות מצוינים לביצוע ניתוח זה במרפאת מומחים, שמבצעים בה ניתוח זה באופן תדיר ויום יומי על ידי מנתחים מיומנים בעל ידע וניסיון רב. השאירי כאן את הפרטים שלך ונשוחח אתך בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שאיבת שומן החלמה

שאיבת שומן בירכיים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן