שאיבת שומן בטורקיה

שאיבת שומן בטורקיה

ישראלים רבים שהעלו קילוגרמים רבים במשקלם, כיוון שאינם מצליחים לשמור על תזונה מאוזנת ולהתמיד בספורט, מעוניינים לעבור ניתוח של שאיבת שומן. האופציה היא בישראל או בטורקיה. אך לנוכח הפער הכספי המשמעותי, רבים מעדיפים לבצע ניתוח זה בטורקיה.

היערכות לקראת הניתוח

בשלב הראשון נפגשים עם הרופא המנתח כדי לראות אם על פי מצבו הבריאותי של הלקוח, הוא מתאים לניתוח שאיבת שומן בטורקיה. אם הרופא שהוא מומחה בכירורגיה פלסטית מחליט שהתשובה היא חיובית, קובעים מועד לניתוח זה.

כחודש לפני תאריך הניתוח המטופל אמור להפסיק לעשן ולהפסיק באופן זמני את נטילת הכדורים עבור קרישת הדם וזאת עד לאחר הניתוח.

הקליניקות המקצועיות בטורקיה מבצעות דילים הכוללים את הטיסות וההסעות משדה התעופה למלון. הניתוח מתבצע בבית חולים וכולל שהייה של לילה אחד בבית חולים ולאחר מכן החלמה של חמישה ימים בבית המלון.

מהלך הניתוח

המטרה של ניתוח שאיבת שומן בטורקיה היא לפרק את תאי השומן הקיימים ולהוציא אותם מהגוף בתהליך של שאיבה. הרופא מבצע חתך קטן ומחדיר פנימה צינור חלול אשר מוביל חומצת מלחים ותרופה אשר מכווצת את כלי הדם. בדרך זו אפשר לשאוב את השומן ובמקביל להדק את העור שהופך להיות רופף.

ניתוח שאיבת שומן בטורקיה מתבצע בהרדמה מלאה ואורך בין חצי שעה לבין כמה שעות וזאת על פי ההיקפים הקיימים. כמות השומן שנשאבת היא בדרך כלל סביב עשרה אחוז ממשקל הגוף ונמדדת בכמות של כ-6-5 ליטר של שומן.

החלמה מהניתוח

המנותח נשאר חמישה ימים במלון ונמצא במעקב ובבקרה של הרופא המנותח. בימים הראשונים יחוש המנותח בדרך כלל בכאבים ולכן ייקח כדורים משככי כאבים. בנוסף לכך המנותחים מקבלים כדורי אנטיביוטיקה כדי למנוע זיהום עקב הניתוח.

ההמלצה היא לאחר הניתוח ללבוש בגד אלסטי דחוס וזאת כדי לחטב איברים שונים בגוף כמו הזרועות העליונות, הירכיים, הברכיים, הצוואר, הבטן, הישבן ועוד.

לאחר תקופת ההתאוששות מי שמביט במראה נהנה לראות כי הגוף שלו נראה הרבה יותר טוב מאשר בעבר, משקלו הופחת והמראה הוא הרבה יותר אסתטי. ברוב המקרים הניתוחים הללו הם מוצלחים ומדרבנים את המנותחים לשמור על תזונה מאוזנת ועל פעילות ספורטיבית, כדי להמשיך את מגמת חיטוב הגוף.

אם אתם מעוניינים לעבור ניתוח של שאיבת שומן בבטן לגברים או לנשים, השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנו נסייע לכם בהפניה לרופא כירורג בכיר בעל רזומה עשיר שיבצע עבורכם ניתוח זה.

מוזמנים לקרוא בנוסף: שאיבת שומן בסנטר

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן