גשר בשיניים שקוף

גשר בשיניים שקוף

שיניים הן כרטיס הביקור הראשון שלנו, החיוך שלנו חושף אותן ושורת שיניים ישרה וצחורה היא נעימה למראה. שיניים עקומות, רווחים ועוד אפשר לתקן בעזרת טיפולים אורתודנטיים והשיטות החדשניות מאפשרות גשר בשיניים שקוף או נסתר.

אין גיל ליישור שיניים

בני נוער ואפילו אנשים מבוגרים עלולים לסבול משיניים עקומות, בולטות וחסרות פרופורציה. לעתים המשמעות היא בריאותית ומפריעה למנשך, לצורת הלסתות ושחיקת השיניים אבל חשוב מכך, המראה החיצוני עלול לפגוע בביטחון העצמי, בתדמית האישית ולגרום לתסכולים רבים בעיקר אצל בני נוער.

מבוגרים שלא קיבלו טיפול מתאים יכולים גם הם לתקן את צורת השיניים ובכל רגע שיחפצו. טיפולי שיניים מומלצים לבני נוער מרגע שהשיניים סיימו את הצמיחה, לפעמים אפילו לפני זה ואפשר לטפל כל עוד מצב העצם, הלסתות והחניכיים מאפשרים זאת.

טיפול אורתודנטי

טיפול שיניים אורתודנטי נעשה בעזרת מכשור המאפשר לשיניים לשנות את המנח שלהם ולזוז. זהו תהליך שלוקח זמן בהתאם לצפיפות העצם של המטופל, גילו ומצב השיניים. גשר בשיניים שקוף מורכב מפלטות דקיקות ושקופות שכמעט אינן נראות. טיפול בעזרת גשר בשיניים שקוף מאפשר טיפול למבוגרים מאחר שכמעט בלתי ניתן להבחין בהן.

יתרונות וחסרונות

היתרון הגדול של גשר בשיניים שקוף הוא כמובן חוסר הבולטות. לצד זה ישנם עוד יתרונות. הפלטות השקופות הן דקות ובניגוד לגשר ממתכת הן מכאיבות פחות לחניכיים, ללשון וההסתגלות אליהן קלה יותר. צחצוח השיניים והיגיינת הפה קלה יותר מכיוון שהפלטות נשלפות ואינן קבועות על השיניים, הסרת הפלטות לפני אכילה מאפשרת שמירה על ניקיון ולא נצבר מזון או לכלוך. אין צורך במתיחות וקיבועים ועל פי רוב הטיפול קצר יותר ובאחריותו להרכיב את הפלטות למשך רוב שעות היום ולא לשכוח או לאבד אותן.

ללכת עם ולהראות בלי

אם אתם מוצאים את עצמכם מביטים במראה ולא מרוצים ממראה השיניים שלכם, אם אתם רוצים לטפל בשיניים אך נבוכים להרכיב גשר בגילכם, צרו איתנו קשר ואנחנו נעזור לכם ונתאים לכם גשר בשיניים שקוף, כדי ליצור מהפך בנראות שלכם דבר שיסב לכם המון אושר.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן