ניתוח הצרת קיבה

השמנה לא מבוקרת נחשבת לעתים כמחלה ובמקרים מסוימים מצריכה טיפולים כמו ניתוח בריאטרי להצרת קיבה במהלכו לכאורה מקטינים את יכולת הצריכה.

מידע על הניתוח

ניתוח הצרת קיבה מחלק את הקיבה לשניים באמצעות טבעת המולבשת על חלקה העליון של הקיבה ויוצרת מעין כיס של הקיבה שהמזון מצטבר בו ויוצר תחושת שובע למטופל. המזון עובר מכיס הקיבה הקטן אל הקיבה הגדולה דרך מעבר צר וממשיך את תהליך העיכול. לאחר ההחלמה מהניתוח ממלאים את הטבעת בנוזל ועל ידי מילוי או הוצאה של הנוזל מהטבעת אפשר לשלוט על עובי המעבר בין הקיבה הקטנה לגדולה ועל תהליך ההרזיה. ככל שהטבעת מלאה יותר בנוזל המעבר יהיה צר יותר ותחושת השובע של המטופל תהיה מהירה יותר ועם הוצאת הנוזל המעבר יהיה רחב יותר ותחושת השובע תגיע לאחר זמן רב יותר.

איך מתבצע ניתוח הצרת קיבה

רוב הניתוחים הבריאטרים ובכללם גם ניתוח הצרת קיבה מתבצעים באופן לפרוסקופי. סיב אופטי המחובר למצלמה מוחדר לבטן דרך חורים זעירים ומאפשר לרופאים לבדוק ולבצע פעולות כירורגיות ללא צורך לנתח ולפתוח את הבטן כולה. הטבעת מולבשת גם היא באותה הדרך. המשך הטיפול ומינון הנוזל בטבעת צריך להיעשות במרפאה אך אין צורך בהרדמה.

שיטות נוספות להצרת קיבה

שיטה חדשנית מאפשרת באמצעות אמצעיים אנדוסקופים לתפור חלק מהקיבה וליצור למעשה על ידי התפירה הצרה של הקיבה. בניגוד לטבעת בתפירת ההצרה אין אפשרות לשנות ולשלוט על הנפחים והגדלים של הקיבה.

ניתוח שרוול(מעקף קיבה)

ניתוח קיצור קיבה יכול לעבור מי שמדד ה BMI שלו גבוה מ 35 או שבעיית ההשמנה גורמת למטופל מחלות אחרות כמו מחלות לב, לחץ דם, סוכרת, דום נשימתי ועוד. הניתוח קל באופן יחסי, מבוצע תחת הרדמה מלאה ואורכו כשעתיים.

דרך פשוטה לתוצאות מהירות

אם אתם סובלים מהשמנת יתר או מקשיים בשל ההשמנה, תוכלו כבר עכשיו ליצור איתנו קשר ולקבוע לכם תור לשינוי. ניתוח הצרת קיבה הוא אחת הדרכים המהירות והיעילות לירידה במשקל. השאירו כאן פרטים וכבר מחר תהיו בדרך להגשמת חלום.

מוזמנים לקרוא בנוסף: קיצור קיבה ללא ניתוח

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן