הדגשת תווי פנים

Closeup woman face. Contour Highlight makeup sample. Professional Contouring face white background

כל אישה חשה שיש מיקומים מסוימים בפנים שלה שהם יפהפיים וחלקים אחרים שהם יפים פחות. לכן קו החשיבה שלה הוא לתת דגש על הנקודות המוצלחות ולטשטש את המיקומים שהם יפים פחות לטעמה.

שינויים בפניה של האישה

מבנה פניה של כל אישה הוא שונה ולכן הפעולות שיש לבצע אצל כל אחת הוא ייחודי לה. הקו המנחה הוא להיראות תמיד מאופרת וליצור פנים שיש סימטריה בין האיברים השונים ולא אי סימטריה שאינה מחמיאה לכל אישה.

החלקים שהנשים אינן אוהבות במראה שלהן הן הקמטים והקמטוטים, אלו שמופיעים בין הגבות, על המצח, בצידי השפתיים ובכל מקום אחר בפנים.

לכן האישה משתמשת בדרכים שונות כדי לבצע הדגשת תווי פנים, להעלים את הקמטים, למתוח את המרחב כולו ולהיראות הרבה יותר צעירה. העובדה שהאנשים סביבה, בני המשפחה, החברים והקולגות בעבודה מחמיאים לה על הנראות שלה גורמת לה להמון שביעות רצון וסיפוק ולכן היא מתמידה בביצוע הפעולות הללו.

דגשים לפניה של האישה

הנושאים החשובים לכל אישה הם הדגשת תווי פנים על ידי נראות יפהפייה הכוללת איפור, לכן נשים רבות מבצעות איפור קבוע וכך הן נראות כאילו יצאו ברגע זה מביתם כשהן מאופרות באופן מוצלח, אילינר מדויק בעיניים, תיחום של קו השפתיים ועוד. כמו כן גבות מעוצבות באופן קבוע שהן סימטריות ובעלות תכולה ולא דקיקות אשר כמעט אינן נראות לאור גילן.

השפתיים הן אחת מנקודות התורפה של כל אישה, היא מעדיפה אותן חושניות ומלאות ולכן מבצעת תהליך של עיבוי השפתיים. לכן כאשר היא מורחת אודם בגוון אדום, או בכל גוון אחר על השפה העליונה ועל השפה התחתונה המראה הוא נפלא.

מראה כללי של פני האישה

הקוסמטיקאית המנוסה במכון היופי בוחנת את הנראות הכללית של פני האישה לאחר שבוצעו כל הפעולות הנדרשות של הדגשת תווי פנים  ואם יש צורך בביצוע פעולות נוספות כדי ליצור סימטריה של תווי הפנים, היא מבצעת זאת וכך מגיעה לתוצאה שהיא מושלמת.

אם זהו קו החשיבה שלך, הגעת למקום הנכון. השאירי כאן את הפרטים שלך ואחת היועצות שלנו תשוחח אתך בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף: פיסול פנים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן