הרמת חזה אחרי לידה

הרמת חזה אחרי לידה

ההריונות, הלידות ותהליכי ההנקה לאורך חודשים לאחר כל לידה יוצרים חזה נפול. יש נשים רבות שהדבר הזה מפריע להן מאד כאשר הן רואות את עצמן מול המראה.

הנראות של החזה

אישה שתמיד נראתה במיטבה והייתה עם חזה זקוף, מעוניינת להישאר כך ולהרגיש בנוח כשהיא לובשת בגדים שהם צמודים. אומנם היא לובשת חזייה איכותית, אך אף על פי כן היא מרגישה לא בנוח. לכן היא בוחנת ביצוע של הרמת חזה אחרי לידה.

ההמלצה של המנתחים המובילים היא לבצע ניתוח מסוג זה רק לאחר הלידה האחרונה של האישה, כאשר היא לא מתכננת לידות נוספות. זאת כיוון שהיריון ולידה נוספים יחזירו את המצב לקדמותו. לאחר ניתוח מסוג זה האישה לא תוכל להניק את התינוק ובנוסף לכך האישה תיאלץ לבצע ניתוח זה פעם נוספת לאחר לידת התינוק החדש.

ניתוח הרמת חזה לאחר לידה

קיימות כמה אופציות של הרמת חזה אחרי לידה. השיטה הראשונה היא מתיחה של החזה הקיים כדי שהנראות שלו תהיה כמו שהייתה בעבר. אפשרות נוספת היא להוסיף שתלים כיוון שהחזה התרוקן לאחר ההריונות. בחשיבה משותפת עם המנתח מחליטים מה יהיה גודלם של השתלים כך שהנראות תהיה נורמטיבית ולא שתלים כבדים וגדולים שלא יהיו פרופורציונליים ולכן יכבידו על האישה בחיי היום יום וגם לא יצרו מראה מושלם.

משך הניתוח בכל אחת מהאופציות הללו הוא בין שעתיים לשלוש שעות. כדי להקל על האישה המנתח מבצע חתכים שאינם עמוקים, תפירה באמצעות חוטים אשר מתמוססים בגוף וכך אין צורך להגיע לקליניקה כדי להוציא את התפרים.

המטרה של ניתוח הרמת החזה

המטרה העיקרית של ביצוע ניתוח מסוג זה היא לשפר את מצב הרוח והתחושה הפנימית של כל אישה. מה שהיא רואה במראה אינו משמח אותה ובכל יום מחדש היא חשה את חוסר שביעות הרצון שלה מכך.

אנחנו נשמח לסייע לך בבחירת המנתח המתאים ביותר עבורך, כדי שיבצע עבורך הרמת חזה אחרי לידה וכך תרגישי כאילו נולדת מחדש והגשת את החלום שמלווה אותך שנים.

מוזמנים לקרוא בנוסף: הגדלת חזה | הקטנת חזה

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן