ניתוח פלסטי מתיחת צוואר מחיר

ניתוח פלסטי מתיחת צוואר מחיר

ניתוח פלסטי אשר מתבצע על ידי רופא מומחה עורך כשעה ולעיתים למעלה מכך והמטרה היא ליצור צוואר סימטרי ומרשים בין הפנים לגוף.

עלות של ניתוח פלסטי לצוואר

ניתוח פלסטי מתיחת צוואר מחיר הוא בין 10,000 ₪ לבין 25,000 ₪ וזאת על פי היקפי העבודה הנדרשים בניתוח ולפי הממצאים שמוצא הרופא המנתח. יש מקרים שבהם עליו לטפל בנושא הקמטים הקטנים, קמטי שמש, פיגמנטציה והימצאותו של סנטר כפול.

הדבר נובע מכך שיש שכבות של שומן תת עורי והימצאותם של שרירים רופסים. מי שמעוניינת להיות בעלת מראה צעיר ולא מבוגר, מעדיפה לבצע ניתוח פלסטי מתיחת צוואר מחיר הוגן וסביר.

היערכות לקראת הניתוח

בשלב ראשון תבצע המועמדת לניתוח בדיקות דם הכוללות כימיה וספירת דם, אק"ג, תפקודי קרישה ובדיקות ספציפיות נוספות על פי הצורך. אם הכול תקין, אפשר לתאם מועד לניתוח שיבצע מנתח פלסטי מומחה לנישה זו.

מי שמעשנת נדרשת להפסיק זאת בששת השבועות שקודמים למועד הניתוח. לא לצרוך תרופות של מדללי דם ותרופות טבעיות שמטרתן היא זהה כמו שמן דגים, לא להימצא בשמש כחודש לפני הניתוח, לא לבצע טיפולי פילינג בעור כארבעה שבועות לפני הניתוח.

המטופלת צמה צום מלא שש שעות לפני שעת ניתוח מתיחת צוואר, מסירה עדשות מגע, איפור ושוטפת היטב את פניה במים ובסבון.

החלמה מניתוח צוואר

בשל ביצוע ניתוח פלסטי מתיחת צוואר מחיר המטופלת סובלת מהימצאותם של שטפי דם בדרגות שונות. לכן היא נדרשת לתקופת מנוחה עד להחלמה מלאה שלה. בפרק זמן זה חשוב לא לבצע מאמץ פיזי מיוחד או להרים מוצרים שהמשקל שלהם הוא מעל 5 ק"ג וזאת כדי לא לפגום בהצלחה של הניתוח. ברוב המקרים שטפי הדם נעלמים תוך פרק זמן קצר ואפשר לראות צוואר יפהפה, ללא סנטר כפול, ללא קמטים, פיגמנטציה, או קמטי שמש.

אם את מעוניינת לממש את האופציה ולבצע ניתוח פלסטי צוואר, צוות המומחים שלנו ישמח לעזור לך. השאירי כאן את הפרטים שלך ותוכלי לקבל מאתנו ייעוץ מקיף לגבי אפשרות הניתוח הטובה ביותר.

מוזמנים לקרוא בנוסף: ניתוחי פנים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן