שעווה לגברים בכל הגוף

שעווה לגברים בכל הגוף

אחת ההוכחות הבולטות למוצאו של האדם מהקוף היא שיער הגוף העוטף אותנו. בעבר תפקידו של השיער היה להגן על גופנו, אבל בימים של מודעות אסתטית הפך השיער לא רק למיותר אלא למעיק ונשים וגברים כאחד מחפשים דרכים להפטר ממנו.

השיטה להסרת שיער לגברים

יש הבדל משמעותי בין גברים לנשים בכל הקשור להסרת שיער. בעוד נשים יכולות להשתמש בשיטות רבות, שעווה לגברים בכל הגוף היא הדרך המומלצת להיפטר משיער הגוף. נשים מתחילות להסיר שיער כבר בשנות הבגרות המוקדמות ועם השנים גופן מסתגל לכאבים, שרשי השערה נחלשים והן מיומנות מגיל צעיר בנושא. גברים, לעומתן, מתבגרים מאוחר יותר, שערות מופיעות לאיטן לאורך שנות ההתבגרות ואין שום צורך חברתי מובהק להסיר אותו. גברים רבים מגיעים עד לגילאי 30 פלוס מינוס ורק אז חשים בצורך להסיר שיער במקומות מסוימים.

הסרה באמצעות שעווה

ישנן כמה שיטות נפוצות להסרת שיער. חלקן כואבות יותר, חלקן פחות, חלקן זמינות יותר, חלקן פחות. שעווה לגברים בכל הגוף היא פתרון קל, מהיר ונוח. אומנם יש הטוענים כי הסרת שיער בשעווה היא הכואבת מכולן, אך זה תלוי בשיער של המטופל ורמת הסבילות שלו לכאב. הסרת שיער בשעווה אינה מצריכה תלות בטיפולים קבועים, אינה גורמת לגירויים, פצעונים וחתכים ולאורך זמן היא גורמת להיחלשות שורשי השערה.

קליניקה להסרת שיער

אף על פי שטכניקת הסרת השיער בשעווה היא פשוטה, היא עלולה להיות מסוכנת. מדובר בשעווה רותחת ובשימוש לא נכון היא עלולה לגרום לכוויות. יש לדעת מה כיוון צמיחת השערה ולבצע את המריטה בכיוון ההפוך, לפעול ברגישות, מהירות ומקצועיות בהתאם לרגישות המטופל, צפיפות השיער ומקום הטיפול.

אנחנו ממליצים לבדוק היטב את המקום בו אתם בוחרים לבצע הסרת שיער לגברים בכל הגוף, לוודא שהמקום מקצועי, עם ניסיון בטיפולים לגברים, נקי, אסתטי ומסודר.

רגע לפני שהקיץ מגיע, אנחנו ממליצים לך לפנות אלינו בהקדם, לקבוע איתנו ייעוץ וטיפול, כי אתה אף פעם לא יכול לדעת מתי החבר'ה יקבעו להיפגש בים ולכן כדאי לתאם מראש תור בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף: הסרת שיער באפילציה

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן