הסרת שיער באפילציה

הסרת שיער באפילציה

הסרת שיער באפילציה היא שיטה שבה מחדירים מחט דקיקה לשורש השערה ובעזרת גל חום המשודר לפחות משניה מחממים את הזקיק ומנתקים את הקשר בין השערה לכלי הדם המזין אותה. כך בעצם נמנעת צמיחתה מחדש. השיטה פועלת על כל שערה ושערה בנפרד.

שיטת הסרת שיער באפילציה קיימת כבר מאות שנים והיא מומלצת על ידי האגודה האמריקאית לרפואה כשיטה בטוחה ללא נזקים, סיכונים ותופעות לוואי אם כי מיד לאחר הטיפול עלולה להיווצר אדמומיות סביב האזור שטופל.

למי מתאימה השיטה

מאחר ושיטת הסרת שיער באפילציה עובדת על כל שערה ושערה בנפרד, היא מומלצת בעיקר למטופלים אשר מסיבות כאלה או אחרות לא יכולים להשתמש בשיטות אחרות להסרת שיער כמו לייזר, שעווה וגילוח. היא שיטה בטוחה שלא גורמת לכוויות או חתכים ולמעט העובדה שמטפלים באזורים קטנים בכל פעם, דבר המשמעותי מבחינת עלות וזמן, יכולים להשתמש בה כל מי שרוצה.

אזורי הטיפול המומלצים בשיטה זו

שיטות הסרת שיער כמו לייזר, שעווה וגילוח עובדות על שטחים גדולים בזמן קצר ולתקופה מסוימת לעומתן הסרת שיער באפילציה עובדת על שטחים קטנים מאוד, לוקחת זמן אך התוצאות הן לתמיד. לכן מומלץ להשתמש בשיטה זו על אזורים קטנים עם שיעור מוקד ובעייתי כמו סנטר, שפם, גבות, מפשעות.

קליניקה מוסמכת לטיפול באפילציה

אף על פי ששיטת הסרת שיער באפילציה נחשבת לבטוחה וחסרת סיכונים, הטיפול חייב להתבצע במקום מאושר, אצל קוסמטיקאיות שעברו הכשרה מתאימה לאפילטוריות. טיפול אפילציה שנעשה בצורה לא מקצועית עלול להשאיר כוויות, צלקות ולעשות נזק בלתי הפיך. שימו לב, השיטה עצמה בטוחה לחלוטין רק כשהיא מתבצעת על ידי אנשי מקצוע.

הסרת שיער לאורך זמן

שיטת הסרת שיער באפילציה כואבת אך בטוחה ולכן רבים מעוניינים לבצע בה את הסרת השיער  תוצאותיה תמידיות אך היא מומלצת לטיפול בשטחים קטנים.

כדי לשמוע עוד על שיטת הסרת שיער באפילציה, להכיר מכון מומחה ומאושר לטיפולי אפילציה ולהתייעצות עם צוות מקצועי, תוכלו לראות כאן באתר שלנו את המידע. נשמח לעמוד לרשותכם בכל מידע נוסף.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן