הזעה בכפות הרגליים

הזעה בכפות הרגליים

הקיץ הישראלי מעמיד אתגרים רבים ואחד מהם הוא הזיעה בחודשי הקיץ, אבל יש כאלה שסובלים מכך אפילו יותר וחשים תחושת הזעה בכפות רגליים בצורה מוגזמת. מה אפשר לעשות ואיך מתמודדים עם תחושה שהופכת לבעיה של ממש.

רגליים חמות

אומנם רגליים קרות הן ביטוי למצב שבו אנחנו רוצים לברוח ממשהו, אבל רגליים מזיעות זה מצב שאי אפשר לברוח ממנו. ישנן סיבות רבות להזעת יתר בכפות רגליים כמו גנטיקה, שינויים הורמונליים שאנחנו חווים במהלך השנים, ביטוי של מחלות שונות ולפעמים זה פשוט מבנה כף הרגל שגורם למצב של הזעה בכפות רגליים באופן מטריד.

זאת בעיה?

הזעה בכפות רגליים עלולה לגרום להתפתחות חיידקים, בקטריות ופטריות שייצרו ריח לא נעים, התחושה התמידית של רגליים רטובות בתוך נעליים היא לא נעימה ורגליים מזיעות על משטחים חלקים עלולות לגרום למצב של החלקה או השארת טביעות כף רגל. זאת בעיה אסתטית שפוגעת בעיקר בסובלים ממנה וחשוב שתדעו שיש לה פתרונות.

מה אפשר לעשות?

ישנם טיפולים שונים למצב של הזעה בכפות הרגליים שאת חלקם אתם יכולים לנסות בבית. ראשית חשוב לשמור על רגליים נקיות, לייבש היטב לאחר רחצה, לגרוב גרביים מתאימים מכותנה סופגת. הקפידו לגוון בנעליים ולאוורר היטב לאחר שננעלו. הטיפולים הביתיים הפשוטים הם מריחת קרם שמטרתו לאזן את מצב ההזעה בכפות הרגליים שלכם. תוכלו לאבק את הרגליים במעט טלק או אבקת אפייה הידועים כסופגי לחות ובכל זמן אפשרי ללכת יחפים ולאוורר את הרגליים.

טיפולים רפואיים

ישנם כמה טיפולים רפואיים כמו גלים חשמליים והזרקות בוטוקס שמטרתם לקטוע את קצב ההזעה המוגבר. טיפולים אלה חייבים להיעשות במכונים מורשים, על ידי רופאים מוסמכים בעלי התמחות בתחום זה. חשוב שתבדקו את אישורי המכון והסמכות הרופא לפני תחילת הטיפול כדי למנוע נזק והחמרת הבעיה.

סובלים? צריכים עזרה?

אצלנו באתר תמצאו אינפורמציה רבה על נושא הטיפולים נגד הזעה בכפות הרגליים ותוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע. רגע לפני שהקיץ מגיע בשיא עוצמתו, היכנסו כאן לאתר שלנו ובדקו מה האפשרויות הרלוונטיות עבורכם.

מוזמנים לקרוא בנוסף: הזעת יתר בבית שחי | הזעת יתר בפנים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן