שמירה על שיער בריא ומניעת נשירה

שמירה על שיער בריא ומניעת נשירה

השיער הוא סימן ההיכר של כל אדם והוא נדבך חשוב ביותר עבורו. לכן המגמה היא לרכוש ולהשתמש בתכשירים איכותיים לטיפוח השיער, כדי ליהנות ממראה יפהפה ומשיער בריא ושופע ולא משיער דליל.

תכשירים איכותיים לטיפוח השיער

קיימים אין ספור תכשירים לטיפוח השיער כמו קרם איכותי לשיער, מסכה, מוס, גלייז, שמפו, מרכך ועוד. המפתח להצלחת הטיפול בשיער הוא בכך שמשתמשים במוצר שהוא המתאים ביותר בהרכביו לצורך האישי.

לכן חשוב לאבחן את סוג השיער, שומני, רגיל או יבש, את הנטייה שלו לנשירה ובהתאם לכך לרכוש מוצרים מקצועיים לשיער בריא וחזק ובטיב מעולה. היום בעידן האינטרנט יש מידע רב ברשתות וכאשר קיימות כמה וכמה המלצות על פריט מוביל, קיימת סבירות גבוהה שהוא אכן מוצר נפלא ואפקטיבי.

כאשר משתמשים במוצר זה כמה וכמה פעמים ורואים שינוי חיובי זה מעולה, אך אם אין שינוי קיימת סבירות שמוצר זה אינו מתאים לאדם זה ולכן עדיף שהוא ירכוש מוצר אחר שיעניק לו התאמה מושלמת.

שינויים באורח החיים כדי לשמור על השיער בריא

לאורח החיים שלנו יש השפעה אקוטית על השיער וכיוון שכולם מעוניינים שיהיה להם שיער בריא, כדאי לבצע כמה פעולות יום יומיות חשובות וגם להימנע מפעולות מזיקות כמו לדוגמה:

  1. להשתדל לא לאסוף את השיער בקוקו, ראסטות או צמות לאורך זמן. פעולה זו מותחת את השיער וגורמת לנשירה. עם הזמן השיער החלק העליון של הקרקפת יהיה דליל ולכן יפגע בוויזואליות של השיער.
  2. חשוב לשמור על תזונה מאוזנת שהיא הנכונה ביותר לכל אדם על פי מצבו הבריאותי. מומלץ להוסיף ביום יום כמה מוצרים בריאים לתזונה כמו אבוקדו, דגים, ביצים, בטטות, בננות, בשר אדום ועוד.
  3. במידת הצורך כדאי להוסיף לתפריט היומי תכשירים טבעיים אשר מכילים אבץ, מגנזיום, ברזל וגם וויטמינים מסוג A-C-D-E .
  4. כאשר מבצעים שינויים בשיער כמו החלקות, גוונים או פעולות אחרות חשוב לוודא במספרה שנעשה שימוש בתכשירי שיער איכותיים אשר קיבלו אישור של משרד הבריאות. זאת כדי שלא יוצר מצב שבו השיער נפגם עקב שימוש בחומר שהוא אסור לשימוש לאור מחקרים שבוצעו במעבדות.
  5. רצוי לגזור מעת לעת את הקצוות המפוצלים של השיער.
  6. אם אתם מרגישים שינוי בטיב השיער לאחר השימוש במכשיר המייבש אותו כמו פן, עדיף להימנע מהשימוש בו בעתיד.
  7. כדי שתהיה צמיחה של שיער חשוב שדם יגיע לקרקפת. לכן כדאי מדי פעם לבצע עיסוי של כל רבדי הקרקפת וכאשר הדם יזרום כראוי אפשר יהיה ליהנות מצמיחה ומשיער בריא ושופע.

קבלת ייעוץ מקצועי לשמירת השיער בריא וחזק

לא אחת נוצר מצב שבו השיער אינו בריא והאדם לא יודע כיצד לטפל בו כיוון שהוא ניסה אין ספור תכשירים ואין כל שינוי. לעיתים הנשירה היא גנטית ואין הרבה מה לעשות במצבים האלו, אך לעיתים הסיבות הן אחרות.

לכן כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מובילים בתחום הטיפולים אסתטיים, אשר מסוגלים לאבחן את השיער האישי ולהציע כמה פתרונות מעשיים וזאת לאור הניסיון וההמלצות שלהם לגבי שימוש במוצרים ספציפיים שכבר עשו הבדל ללקוחות רבים אחרים. במקום לרכוש תכשירים שאינם אפקטיביים, נכון יותר לקבל חוות דעת ומשם לראות את המהפך.

אם גם אתם מרגישים שהשיער שלכם הוא בעייתי והופך דליל מיום ליום, כדאי לבצע את הטיפים שלנו וגם לקבל חוות דעת מקצועית ממומחה לאסתטיקה. קיימת סבירות גבוהה שמכלול של כל הפעולות הללו יוביל לשינוי ואפשר יהיה ליהנות משיער בריא.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן