כמה עולה ניתוח קיצור קיבה?

כמה עולה ניתוח קיצור קיבה?

ניתוח קיצור קיבה הינו פתרון מהיר לטיפול בהשמנת יתר חולנית, לאחר שהמטופלים ניסו דיאטות ותרופות שונות ולא הצליחו לרדת במשקל ישנה אפשרות נוספת ניתוח קיצור קיבה.

הניתוח הפך לפופולרי ביותר גם בזכות מספר רב של מפורסמים שעברו אותו כמו השחקנים דביר בנדק ואיציק כהן השר ישראל כץ, השר לשעבר שי פירון ועוד רבים. 

מה הקריטריונים לביצוע ניתוח קיצור קיבה?

משרד הבריאות קבע כי הקריטריונים לזכאות לביצוע ניתוח קיצור קיבה הם מדד מאסת הגוף BMI משקל חלקי גובה בריבוע יעלה על 40 או 35 עם מחלות רקע כמו סגרת יתר לחץ דם כבד שומני.

בבית החולים המטופל צריך לעבור ועדת מומחים רופא כירורג, דיאטנית, פסיכולוג, עובד סוציאלי כדי לבדוק האם המטופל מתאים לניתוח. 

כאשר המטופל עומד בקריטריונים אלו קופת החולים ממנת את הניתוח בבתי חולים הציבוריים שכן הניתוח בסל הבריאות אולם ניתן גם לפנות באופן פרטי לבצע את הניתוח השאלה האם הם מוכנים לשלם יש לבדוק תחילה כמה עולה ניתוח קיצור קיבה?

מדוע לבצע ניתוח קיצור קיבה באופן פרטי?

מטופל העומד בקריטריונים של משרד הבריאות יכול לבחור לבצע את הניתוח בבתי החולים הציבוריים או בבתי החולים הפרטיים. 

בבתי חולים ציבוריים זמני המתנה ארוכים מאוד אפילו עד כדי שנתיים, בבתי חולים פרטיים זמן המתנה קצר כמעט מידיי ועד חודש.

בבית חולים ציבורי אין אפשרות לבחור את המנתח לעומת בית חולים פרטי שהמטופל פונה למנתח שהוא רוצה לאחר שבדק את המוניטין והניסיון שלו.

בבית חולים פרטי ניתן לבחור מסלול שבו המנתח עובד עם קופת החולים שזה אומר  כשבודקים כמה עולה ניתוח קיצור קיבה העלות נמוכה יותר שכן חוסכים את עלות שכר המנתח  לעומת מסלול שבו המנתח אינו עובד עם הקופה שיש לשלם את מלוא עלות הניתוח המנתח והצוות. 

לאחר ניתוח קיצור קיבה רבים נזקקים לניתוח הסרת עודפי עור שגם במקרים אלו ניתן לבחור לבצע באופן פרטי ויש להוסיף את העלות כשבאים לחשב כמה עולה ניתוח קיצור קיבה.

בבית חולים פרטי היחס הוא אישי תמורת כספי המטופל הוא מקבל יחס אישי חדר נוח והתנאים כמובן טובים יותר מאשר בבית חולים ציבורי.

כמה עולה ניתוח קיצור קיבה?

מי שזכאי יוכל לעבור את הניתוח בבית חולים ציבורי ללא עלות כאמור ללא אפשרות לבחור את סוג הניתוח ואת המנתח, למבוטחים בביטוחי הבריאות המשלמים של קופת החולים ישנה אפשרות לעבור את הניתוח בבית חולים פרטי בהשתתפות עצמית של כמה עשרות עד כמה מאות תלוי באיזה בית חולים ובאיזה ביטוח מדובר.

מי שלא זכאי ויש ברשותו ביטוח משלים של קופת החולים  ישלם בן 6,000 ₪ ל- 20,000 ₪ תלוי בסוג הניתוח במיקום ובמנתח.

מדוע ניתוחי קיצור קיבה כל כך פופולריים?

ניתוח קיצור קיבה הפכו למאוד שכיחים בשנים האחרונות  הסיבה עיקרית היא כישלון הדיאטות למיניהן גם אם המטופלים ירדו במשקל הם חוזרים להשמין אחרי תקופה מסוימת כי אנחנו חיים בשפע וקשה לשמור לאורך זמן.

הניתוח מפחית את נפח הקיבה המטופל מתרגל לאכול פחות הניתוח גם מפחית את התיאבון הדבר הוכח הורמונלית.

הסיכונים מהניתוח נמוכים יותר מהסיכונים הכרוכים בהשמנת יתר מהתחלואה והמוות ממנו.

ניתוחי קיצור קיבה זכו בשנים האחרונות ליחסי ציבור טובים ממפורסמים אשר עברו את הניתוח.

לקבלת יעוץ והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide

מוזמנים לקרוא בנוסף: ניתוחי הרזייה

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן