שאיבת שומן לגברים

השמנה היא בעיה השייכת לשני המינים, וגם השאיפה למראה צעיר יותר, בריא יותר וחטוב יותר. שאיבת שומן לגברים נפוצה אצל גברים בגילאים מאוחרים יותר מאשר אצל נשים, אבל היא תופעה הולכת ומתרחבת.

גברים ואסתטיקה

מקובל לדבר על טיפולי אסתטיקה, טיפוח, יופי, הרזיה וטיפולי קוסמטיקה ופלסטיקה בהקשר של נשים, אבל יותר ויותר גברים מודעים לעצמם, מטפחים את עצמם ומעוניינים להראות טוב, לא פחות מנשים. ההשמנה האופיינית לגברים היא לרוב שומן בטני, באזור הכרס, מה שנקרא "כרס בירה" וגברים רבים מוצאים את עצמם ללא בעיית משקל מקיפה, בעלי מבנה גוף רזה ולפניהם כרס גדולה. בעוד גברים בעלי מבנה שמן, יכולים לחטב את גופם בעזרת תזונה נכונה, ספורט ואורח חיים בריא, גברים רזים עם כרס לא תמיד יצליחו להיעזר בשיטות אלה.

שאיבת שומן

תאי שומן אינם מתרבים בגוף, הם מתרחבים ולכן הפתרון להשמנת יתר הוא להיפתר מהם בעזרת שאיבה. הרעיון מאחורי שאיבת שומן הוא להמס את השומן בתאים ולשאוב אותם החוצה. התהליך מתבצע בעזרת ניקוב הבטן בכמה מקומות, החדרת צינורית שבעזרתה יונקים ושואבים את תאי השומן. ישנן שיטות שונות להמסת השומן בתאים וחשוב לבדוק ולברר לפני תחילת הטיפול. שיטות מסוימות עלולות ליצור כוויות וצלקות ומומלץ להימנע מטיפול שאיבת שומן לגברים בשיטות אלה.

טיפולי שאיבת שומן לגברים יתמקדו באזור הבטן והטיפול מתבצע תחת הרדמה מקומית ברוב המקרים. במקרים חריגים בהם יש אזור גדול הנדרש לשאיבה ייתכן שתתבצע הרדמה מלאה. לאחר תהליך השאיבה, אזור הטיפול נחבש ובהתאם למצבו והחלטת הרופא ישוחרר המטופל לביתו להחלמה. יש לצפות לכאבים בימים הראשונים אחרי הטיפול ונפיחות שתרד לאחר כמה ימים.

המלצה לגברים

חשוב לדעת כי כדי לעבור את הטיפול של שאיבת שומן לגברים עלייך לעמוד בכמה תנאים בריאותיים. גברים בעלי משקל עודף והשמנת יתר או הסובלים מבעיות לחץ דם, סוכרת ומחלות לב אינם יכולים לעבור טיפול שאיבת שומן לגברים. כדי לקבל פרטים נוספים השאר לנו את פרטייך ונציג מקצועי שלנו בתחום זה, ייצור איתך קשר בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף: שאיבת שומן ללא ניתוח

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן