איך לשקם נכון את השיער שלך?

איך לשקם נכון את השיער שלך?

השיער שלך יבש, חסר ברק וחיים ולא מאוד נעים למגע? את יכולה לשנות את זה! שגרת טיפוח נכונה וטיפול יסודי ומעמיק יכולים לתת לך את הפתרון ולהשיב לשיער שלך מראה זוהר וקל לסידור.

שיקום השיער בקלות

>כולנו רוצות שיער בריא, חזק ויפה אבל לא תמיד קל לשמור עליו כזה. התנאים של מזג האוויר בארץ, המים הקשים וטיפולים כימיים שונים שעובר השיער במהלך השנים, כמו: החלקה, סלסול, חמצון או צביעת השיער, הם תהליכים שפוגעים בשיער שלנו עד למצב שהשיער שלנו צריך שיקום וטיפול ייחודי.

ייתכן שלאורך הדרך עשית טעות או שתיים שפגעו בשיער שלך, אולי איזשהו טיפול כימי שעברת בבית או במספרה, או שאולי נזקי הסביבה פגעו בו בצורה שהביאה אותו למצב של שיער פגום וחסר חיוניות.
בכל מקרה, המצב הזה הוא הפיך ותהליך שיקום נכון יסייע לך להחזיר לשיער את החיוניות שאבדה לו, ימנע את המשך ההתדרדרות במצב השיער ויגרום לצמיחה מחודשת של השיער בצורה בריאה וחזקה יותר.

כל הדרך לשיקום השיער בריא וחזק

שיער פגום הוא לא גזירת גורל ואם תטפלו נכון בשיער שלכן, תימנעו מטעויות ותקפידו על שגרת טיפוח נכונה, תוכלו להחיות ולהחזיר לשיער שלכן את מה שהוא איבד. כך תקבלו שיער מלא ברק ורענן שיידע להתמודד עם הנזקים הצפויים לו. יש כמה עצות איך לשקם נכון את השיער שלך.

1. נסי לסרק את שיערך על יבש דווקא לפני שאת חופפת אותו, שיער רטוב הוא פגיע יותר ועלול להישבר בקלות ולכן, סירוק השיער כשהוא יבש עשוי להיות בטוח יותר ואפקטיבי.
2. חלקי את שיערך לקבוצות קטנות והתחילי לסרק אותן מהחלק התחתון והתקדמי מעלה לחלק העליון ולא הפוך, כך כל פעם עם קבוצה אחרת של שיער.
3. מברשת שיער ומסרק נכונים יכולים לסייע בטיפול בשיער ולהביא להבדל משמעותי בעיקר אצל בעלות שיער ארוך, מלא, מתולתל, עבה, פגום ושביר.
4. חפפי את השיער עם שמפו עדין המיועד לסוג שיערך ושאינו מכיל מלחים, אשר בשימוש ממושך גורמים לבלוטות החלב לייצר פחות שמנים אשר חשובים לקרקפת ולשיער.
שמפו ללא מלחים יסייע לך בשיקום השיער, ינקה ויותיר אותו רך למגע וקל לסידור.
5. השתדלי לבצע את חפיפות השיער בתדירות נמוכה. אם את מרגישה שהשיער שלך שומני מידי, את יכולה להשתמש בשמפו יבש בין החפיפות.
6. פעם בשבוע הקפידי להשתמש במסכה איכותית לשיער מיד לאחר החפיפה. כדאי לבחור במסכה שאינה מכילה מלחים ובעלת רכיבים אשר מזינים את השיער, כמו: ביוטין, פטנול, קראטין, שמן ארגן ושמן חוחובה.
7. תזונה מאוזנת ושתיית מים מוגברת משפיעים אף הם על בריאות ושיקום השיער, הקפידי לאכול מזונות עתירי חלבון, וויטמינים סי ואי, אשר מזינים את זקיק השערה, מעודדים את חידוש התאים בגוף ומקדמים את צמיחתו של השיער.
8. הקפידי לבחור את מוצרי השיער בהתאמה מלאה ונכונה לסוג השיער שלך, למשל: אם את בעלת שיער מתולתל העדיפי קרמים לשיער מתולתל, אם השיער שלך יבש או שומני העדיפי מוצרים אשר מתאימים לכך וכן הלאה.

השיער הוא חלק שאינו נפרד מהמראה הכללי ולכן, עלינו לדאוג לטפח אותו, באמצעות שגרת טיפוח וטיפול נכון כל אחת יכולה לשקם את שיערה וליהנות משיער בריא, יפה ונעים למגע. אם את מתעצלת לצאת ולחפש את המוצרים הנכונים עבורך, האופציה המיטבית היא להזמין את המוצרים הרלוונטיים באופן מקוון, החל במוצרי שיער ועד קניית בשמים איכותיים אונליין.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן