ניתוחי פנים חדשניים

ניתוחי פנים חדשניים

ניתוח מתיחת פנים הוא אחד הניתוחים הנדרשים ביותר בתחום הכירורגיה הפלסטית. כיוון שהוא יוצר שינוי חשוב ביותר עבור כל אישה.

ניתוחי פנים חדשניים

אחת האופציות החדשות של ניתוחי פנים חדשניים הוא ניתוח LSL מדובר באופציה שבה מבצע המנתח הפלסטי המומחה מתיחה של כל חלקי הפנים על פי הצורך הספציפי של כל אישה. יש כאלו שנוצרה להן כיסים באזור הסנטר או באזור עצמות הלחיים. לכן הן מעוניינות למלא חלל זה.

אצל אחרות נוצרו בשנים האחרונים קמטים וקמטוטים מתחת לעיניים, סביב השפתיים במצח ובמקומות נוספים ברחבי הפנים. המגמה שלהן היא למתוח את הפנים כדי להעלים את כל הקמטים הללו וכך הפנים יהיו חלקות לחלוטין. הרבדים הפנימיים של העור נמתחים וכך נוצר חיזוק משמעותי של השכבות השונות בפנים ללא השארת צלקות.

מדובר בניתוח שמתבצע בהרדמה מקומית בלבד והיתרון המהותי שלו הוא בכך שלא נשארים סימנים על פני הפנים, המראה החדש הוא אסתטי מאד והעור הוא מבריק ויפהפה.

ניתוח מתיחת פנים באופן מלא

קיימת גם אפשרות לבצע ניתוחי פנים חדשניים באמצעות הרדמה מלאה. בדרך זו מותחים היטב את העור, מבצעים חתכים כדי לינוק החוצה שומן שהוא עודף ולאחר מכן תופרים את החתכים הללו באמצעות תפרים מסיסים. לאור המתיחה של העור, כל הקמטים והקמטוטים ייעלמו לחלוטין.

ניתוח זה מטפל במיקומים שונים ברחבי הפנים כמו הסנטר, הצוואר, קו הלסת, סביב השפתיים, סביב העיניים, בעצמות הלחיים, במצח ועוד. התוצאה היא מושלמת בדרך כלל.

המראה הצעיר שכובש את הנשים

לאחר ביצוע ניתוח למתיחת פנים, כל אישה נראית הרבה יותר צעירה מהגיל האמיתי שלה. היא מקבלת המון מחמאות על המראה שלה ולכן היא מרוצה מאד מכך שהיא ביצעה ניתוח חשוב זה.

הנושא החשוב ביותר לקראת ביצוע ניתוחי פנים חדשניים הוא בחירה של המנתח המתאים ביותר. זו הסיבה שאנחנו כאן כדי לסייע לכם בבחירה מוצלחת. נלווה אותך בהליך זה כדי שתבחרי באופציה שהיא הנכונה ביותר עבורך וכך ניתוחי פנים חדשניים יהיו הדרך המוצלחת ביותר עבורך לביצוע המהפך.

מוזמנים לקרוא בנוסף: מתיחת פנים המלצות

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן