מתיחת פנים המלצות

Plastic surgeon examining male patient face, empty space

החלום של לקוחות רבים הוא להיראות צעיר לנצח. אך אותות הזמן ניכרים על פניו של כל אחד.

הנראות של הפנים בגיל מבוגר

עם השנים העור של הפנים מזדקן ואנשים רבים נראים הרבה יותר מבוגרים מגילם האמיתי. זאת כיוון שהאלסטיות של העור משתנה, סיבי הקולגן מתמעטים והעור הופך להיות מלא בקמטים ודקיק. סיבה נוספת לכך היא העובדה שרצועות החיבור אשר תומכות בין הרקמות התת עוריות לעור נחלשות עם השנים ולכן נראים שינויים כמו פנים צרות יותר, אובדן נפח בנקודות שונות עקב ספיגת שומן ועוד.

העולם שייך לצעירים ולכן כולם רוצים להיראות צעירים ולשם כך הם מעוניינים לבצע ניתוח של מתיחת פנים המלצות.

חיפוש אחר מנתח פלסטי איכותי

חשוב לקבל מתיחת פנים המלצות מקרובי משפחה או חברים שביצעו הליך זהה והיו מרוצים מהפעולות המקצועיות של המנתח. לאחר ששומעים את ההמלצות וקוראים את חוות הדעת, נפגשים עם כמה מנתחים כדי להתרשם מהמיומנות של כל אחד מהם. בדרך זו קל הרבה יותר לקבל החלטה.

הפנים הם סימן ההיכר של כל אדם ולכן כל שינוי הן מינורי והן מהותי עלול להיות קריטי. זו הסיבה שכל לקוח נוקט משנה זהירות בנושא מתיחת פנים המלצות ורק אחרי שהוא בטוח מיהו המנתח המושלם, הוא מתאם אתו מועד לניתוח.

מנתחי פנים המלצות

הליך ניתוח פנים

הליך של ניתוח פנים ארוך יחסית של 5-3 שעות וזאת בהתאם לכמות העבודה הנדרשת אצל כל לקוח. יישור קמטים, מילוי מקומות שהתרוקנו ברחבי הפנים, הסרה של עודפי עור ועוד. המנתח מבצע כמה חתכים במקומות נסתרים כמו קו השיער וקו האוזן כך שאיש לא יראו את הצלקות הללו.

בתום הניתוח מחברים למנותח נקזים כדי לקלוט את העודפים של הדם ושל הנוזלים. לאחר כמה שעות מסירים את הנקזים והמנותח שב לביתו. בתום הניתוח מבצעים גם חבישה של הפנים, למשך שבוע ימים וזאת כדי לשמור על המקומות שנותחו.

החלמה מהניתוח של מתיחת פנים עם רופאים מומלצים

לאחר ניתוח של מתיחת פנים נוצרים שטפי דם ויש גם כאבים. ברוב המקרים נוטלים בימים הראשונים משככי כאבים כדי להקל על אי הנוחות. הכאבים וגם שטפי הדם חולפים תוך שבוע – שבועיים. השוני בנראות הפנים נראה כבר לאחר חודשיים שלושה לשמחתו הגדולה של המנותח.

אם אתם מעוניינים ליצור מהפך בנראות שלכם באמצעות מתיחת פנים עם רופאים מומלצים, אנחנו נשמח להעניק לכם עזרה מקצועית ואת כל המעטפת הנדרשת. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשוחח בהקדם.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן