ניתוח הצמדת אוזניים המלצות

ניתוח אוזניים

הצורך באופציה של ניתוח הצמדת אוזניים נוצר בדרך כלל אצל ילדים וזאת לאור העובדה שהאוזניים שלהם מרוחקות מהפנים. דבר חריג זה גורם לא אחת למצבים שבהם ילדים צוחקים על ילד זה ולכן ההורים בוחנים את האפשרות לתאם עבורו ניתוח זה, כדי ליצור את השינוי הנדרש בנראות שלו.

מתי מומלץ לבצע ניתוח להצמדת האוזניים

הגיל המומלץ הוא 8-7 או לכל המאוחר עד גיל 14. אנשים בוגרים הן נשים והן גברים שלא ביצעו את הניתוח בילדותם מעוניינים לבצע את הניתוח כדי לשפר את המראה שלהם וליצור נראות אסתטית.

המגמה היא לבצע ניתוח הצמדת אוזניים המלצות לאחר שהאוזן הגיעה לגודלה המלא וגם אם תהיה לאחר מכן גדילה מינורית, זה תקין. אפשר לנצל את ימי החופשה לפני הכניסה ללימודים למטרה זו וכך הילד מגיע לשנה החדשה במראה המחודש.

ניתוח הצמדת אוזניים המלצות

בחירה של מנתח פלסטי

כל ניתוח עלול להיות קריטי, אך כשמדובר בילדים קטנים הנושא של בחירת מנתח מומחה הוא אקוטי. חשוב לקבל ניתוח הצמדת אוזניים המלצות מהורים שהילדים שלהם עברו ניתוח זהה בהצלחה והם ממליצים על מנתח ספציפי. ההורים ייפגשו עם כמה מנתחים, יתרשמו מהמקצועיות ומהאנושיות שלהם ורק לאחר מכן יקבלו החלטה על המנתח המתאים ביותר.

מהלך הניתוח לילדים

ניתוח הצמדת אוזניים המלצות מתבצע בהרדמה כללית. עלי ידי ביצוע של חתך בחלק האחורי של האוזן, מכיוון שאף אחד אינו רואה מה קורה מאחורי האוזן. לאחר מכן הוא חותך את הסחוס המיותר וכך מקרב כל אוזן לפנים. יש מקרים שבהם יבוצע גם תיקון של הזווית בין הגולגולת לאוזן כדי ליצור שלמות. בתום הניתוח המנתח תופר את כל המקומות שבוצע בהם שינוי והתפרים הללו מתכלים עם הזמן.

אם יש לילד זווית אנטי ליקס כהה, המנתח יהדק את התפר כדי למשוך את האפרכסת כלפי חוץ. יש גם מקרים שבהם על המנתח להוריד שריר מסוים כדי להפחית את הרוחב של הזווית הקיימת.

החלמה לאחר ניתוח אוזניים

כמו בכל ניתוח אוזניים יש צורך בתקופת החלמה כדי להתמודד עם כאבים ותחושות לא נעימות. המצבים הללו חולפים בדרך כלל מהר והילד יכול לשוב לפעילות סדירה כולל לימודים וספורט בהתאם להנחיות של המנתח.

ניתוח הצמדת אוזניים המלצות הן לבצע זאת בגיל צעיר או בגיל מבוגר, אם הדבר מפריע. אנחנו נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי בעניין זה. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג מיומן שלנו יתקשר.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן