הגדלת חזה המלצות

Surgery cosmetology inject botox in breast.

ניתוח הגדלת חזה, הוא אחד מסוגי הניתוחים הנדרשים בישראל. מבצעות אותו נערות אחרי גיל 18 וגם נשים בגילאים שונים.

הרצון להגדיל את החזה

נערות ונשים שיש להן חזה קטן סובלות מדימוי עצמי נמוך ומרגישות מאד לא בנוח מול נשים אחרות שיש להן חזה גדול יותר או חזה שופע. לכן אצל רבות מהן מקננת המחשבה לבצע ניתוח של הגדלת חזה. יש כאלו שממתינות לגיל 18 כדי לממש את החלום ונשים בוגרות יותר שמחליטות מהו המועד הנוח ביותר עבורן ובהתאם לכך הן מתאמות את הניתוח.

מנתח מומלץ

ניתוח אינו עניין של מה בכך ולכן חשוב לשאול חברות וקרובות משפחה ולקבל המלצות על מנתח מעולה אשר ניתח אותן והן היו מרוצות מכל התהליך. הן מהיחס האנושי, ההסברים המעמיקים והמכשור המתקדם.

כדאי להגיע לפגישה אצל למעלה ממנתח אחד אשר מבצע הגדלת חזה המלצות וזאת כדי להתרשם מהמקצועיות שלו ומהקליניקה ורק לאחר מכן אפשר לקבל החלטה על המנתח שאצלו יבוצע הניתוח.

קבלת החלטה על גודלו של החזה המוגדל

חשוב לקבל מהמנתח את חוות דעתו על גודלם של השתלים שיתווספו לחזה הקיים. יש נשים שמעוניינות בחזה גדול מאד, אך הוא לא פרופורציוני לגופן והוא גם יצור משקל כבד מאד שיכביד על ההליכה ועל ההתנהלות הכללית.

ההמלצה היא לבדוק כמה גדלים של שתלים ולחוש באמצעות הסימולטור מה תהיה הנראות לאחר ניתוח הגדלת חזה המלצות. בדרך מוחשית זו הרבה יותר קל לקבל החלטות נכונות שיתאימו לאישה לאורך שנים רבות.

ניתוח הגדלת חזה המלצות

אופן ביצוע ניתוח הגדלת חזה

כדי לבצע הגדלת חזה המנתח מבצע חתך בחלק התחתון של כל שד ומחדיר את השתל שנבחר פנימה. אפשר לבחור בשתל בעל צפיפות נמוכה או גבוהה, שתל העשוי מחומר ג'ל, שתלים אנטומיים או שתלים עגולים. הדור החדש של השתלים הוא בעל מעטפת דקיקה ולכן הם עמידים לאורך שנים רבות בדרך כלל.

החלמה מהניתוח

כמו בכל ניתוחי חזה, גם בניתוח הגדלת חזה יש תקופת החלמה שבה המקום נפוח ויש כאבים. במידת הצורך נוטלות המנותחות משככי כאבים ונחות כמה ימים עד שהכאבים חולפים.

מכיוון שמדובר בניתוח, חשוב לא להרים דברים כבדים ולא לעשות מאמץ יוצא דופן בתקופה שלאחר הניתוח וזאת כדי לאפשר למקום להתרפא לחלוטין.

מעוניינת לבצע ניתוח הגדלת חזה המלצות, דברי אתנו ואנו נעניק לך ייעוץ והכוונה לגבי מנתח מומחה, אשר יבצע עבורך את הניתוח באופן מיומן ומקצועי.

מוזמנים לקרוא בנוסף: דליפת שתל סיליקון סימנים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן