החלפת שתלי סיליקון מחיר

כמה עולה הגדלת חזה

נשים רבות שביצעו בעבר ניתוחים להגדלת חזה, מעוניינות לבצע שינוי ולהחליף את השתלים הקיימים בשתלים אחרים.

הסיבות להחלפת שתלי סיליקון

שתלי הסיליקון עשויים בדרך כלל מסיליקון בטיב מעולה, עם זאת יש מקרים שבהם נוצר קרע באחד מהשתלים או שיש חשש לדליפה של חומר מתוך השתל. במקרים הללו קיימת חשיבות גבוהה להוצאת השתלים הקיימים. בנוסף לכך יש מקרים שבהם נוצרת חוסר סימטריות בגודלם של השתלים או בצורתם ודבר זה מפריע וויזואלית למבנה של האישה, זה קורה לאחר הנקה או לאחר ירידה דרסטית במשקל. מעבר לכך כאשר השתלים ממוקמים בחזה שנים רבות, חשוב להחליף אותם ולשתול במקומם שתלים חדשים ואיכותיים הרבה יותר.

עלויות של החלפת שתלים בקליניקה

קיימים כמה פרמטרים שעל פיהם קובע המנתח מה יהיו העלויות של החלפת שתלי סיליקון מחיר, טווח המחירים נע בין 20.000-5.000 ₪.

בחירת מנתח מומחה

לצורך ביצוע הניתוח חשוב לבחון כמה אופציות של מנתח מומחה, לקבל המלצות מנשים שביצעו ניתוח זהה, לקרוא חוות דעת באתרי האינטרנט על מנתח זה או אחר. לאחר מכן כדאי לתאם פגישה ב-3-2 קליניקות ולהתרשם מאופן ההתנהלות של כל אחד מהם. לאחר מכן יהיה לאישה הרבה יותר קל לקבל החלטה.

החלפת שתלי סיליקון

הכנות למהלך הניתוח

המנתח מבקש מהלקוחה לבצע כמה בדיקות רפואיות ורק אם הן תקינות, אפשר לתאם מועד לניתוח החלפת שתלי סיליקון. הבדיקות הן ממוגרפיה, אולטרה סאונד של השדיים, MRI  ובדיקה ידנית של השדיים שמבצע המנתח.

מהלך הניתוח

ניתוח החלפת שתלי סיליקון מחיר מתבצע בהרדמה מקומית או בהרדמה מלאה, על פי החלטתה של כל לקוחה. הניתוח נמשך בין שעה לשעה וחצי ובמהלכו המנתח מנקה את הכיס של השתלים הקיימים, מנקה את הקופסית ולאחר מכן משתיל את השתלים החדשים שנבחרו למטרה זו מראש.

כל אישה בוחרת שתלים בגודל זהה, קטן או גדול יותר. כמו כן היא בוחרת שתלים אנטומיים, עגולים או אחרים בהתאם לנראות שלהם על הגוף שלה, כפי שהיא ראתה בסימולציה.

החלפת שתלים בחזה מחיר

לאחר ניתוח חזה דרושה תקופת החלמה שבה הגוף חייב לנוח. לעיתים יהיו נפיחויות וכאבים ולכן במידת הצורך תיקח האישה משככי כאבים. התופעות הללו חולפות בדרך כלל תוך כמה ימים.

אם החלטת לבצע החלפת שתלים בחזה מחיר, השאירי כאן את פרטייך ואנו נסייע לך בהכוונה למנתח המתאים ביותר שיבצע עבורך את השינוי הנדרש, באופן אחראי ובמלוא המיומנות.

מוזמנים לקרוא בנוסף: הגדלת חזה המלצות

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן