ניתוח שקיות מתחת לעיניים

Lady moisturizing her skin under the eyes

בגיל מבוגר נוצרים אצל אנשים רבים שקיות מתחת לעיניים. מדובר בבליטות שומניות שממוקמות מתחת לעור. הנראות הזו מפריעה לאנשים רבים ולכן הם מבקשים לנתח מקום זה. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שהשקיות הללו מבגרות מאד כל אדם והוא נראה לעיתים מבוגר יותר מגילו האמיתי.

הסיבות להיווצרות שקיות מתחת לעיניים

השקיות אשר מתפתחות עם הזמן מתחת לעיניים, הן תוצאה של רקמות חיבור ושל שרירים בעפעף אשר נחלשים עם הזמן לאור העלייה בגיל. לאור זאת השומן בולט ונוצרת תחושה של שקית מתחת לעין. מתחת לשקית זו קיים שקע עמוק וגם משפך הדמעות אשר מבליט את השקית שנותרה. זוהי תופעה נורמטיבית בגיל מבוגר.

הפתרון לכך הוא ביצוע ניתוח שקיות מתחת לעיניים או לחלופין להזריק חומר מילוי לשקעים שנמצאים מתחת לשקית. לאור המיקום הייחודי של השומן, אין כל אפשרות לשאוב אותו.

בחירה של מנתח פלסטי

ניתוח פנים של שקיות מתחת לעיניים שמיקומו כה קרוב לעין הוא נושא אקוטי ולכן הלקוחות מקבלים מקרובי משפחה או חברים המלצות על כמה מנתחים, בודקים עליהם חוות דעת באינטרנט ונפגשים עם כמה מהם כדי לבחור את המנתח שנראה המקצועי , האמין והאנושי ביותר. הלקוח חייב להיות רגוע ולסמוך על מנתח מסוים שיבצע את הפעולות הנדרשות באופן מושלם. אם למנתח יש רזומה עשיר והוא ביצע ניתוחים רבים מסוג זה, מתאמים מועד לניתוח.

ניתוח שקיות מתחת לעיניים

מהלך ניתוח עפעפיים תחתונות

ברוב המקרים בעת ניתוח שקיות מתחת לעיניים המנתח מבצע הרדמה מקומית לקראת הניתוח או לחלופין בהרדמה מלאה על פי בקשתו של הלקוח, הניתוח אורך זמן קצר יחסית.

המנתח יוצר חתך עדין וקטן בעור שקיים מתחת לקו הריסים התחתון ומבצע הסרה של השומן העודף באמצעות מחט חשמלית, או בחלקו הפנימי של העפעף ללא צורך בחיתוך.

החלמה לאחר ניתוח שקיות מתחת לעיניים

לאחר ניתוח עפעפיים זה נוצרים במקום שהוא בוצע שטפי דם, הם בדרך כלל משנים את צבעיהם ונעלמים לאחר שבוע שבועיים. לכן כדאי להניח עליהם קומפרסים כדי להקל על המנותח במצב של אי הנוחות שנוצר. בהתאם להנחיות של הרופא המנתח אפשר לחזור לפעילות מלאה בתום תקופת ההחלמה.

אם אתם מעוניינים לבצע ניתוח שקיות מתחת לעיניים, הגעתם למקום הנכון. אנחנו נוכל לסייע לכם בהמלצות על מנתחים מעולים אשר עוסקים בתחום זה שיוכלו לבצע עבורכם ניתוח מוצלח שייצור שינוי מהותי במראה שלכם. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשוחח אתכם בהקדם.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן