הרמת חזה לפני ואחרי

cropped view of plastic surgeon in latex gloves making marks on breast isolated on grey

נשים רבות מעוניינות לבצע ניתוח הרמת חזה וזאת כיוון שלאורך השנים האחרונות הן היו בהיריון כמה פעמים, הניקו את התינוקות וכתוצאה מכך החזה שלהם היה לחזה נפול. קיים הבדל מהותי בין הנראות שלו כעת לבין הנראות שלו בגיל צעיר יותר לפני ההיריון הראשון.

הרצון לבצע שינוי

כל אישה שהחזה שלה נפול או מרוקן מחלק מתוכנו מרגישה לא בנוח, הדבר גורם לירידה בביטחון העצמי שלה ולתדמית שלילית. כדי ליצור שינוי, היא מבקשת לבצע ניתוח של הרמת חזה לפני ואחרי כדי ליצור מהפך המטרה שלה היא שהמראה שלה לאחר הניתוח יהיה זהה למראה של החזה שלה בעבר.

הזמן המומלץ לביצוע ניתוח מסוג זה הוא לאחר שבני הזוג החליטו כי סיימו עם נושא תכנון המשפחה. אם בסופו של דבר לאחר הניתוח האישה נכנסת להיריון ויולדת, היא עדיין תוכל להניק את התינוק.

בחירה של מנתח מעולה ובעל מוניטין

המסלול הנכון לעבר מטרה זו הוא באמצעות בחירה של מנתח מיומן שהתקבלו עליו חוות דעת חיוביות מחברות, קרובות משפחה או קולגות בעבודה שביצעו אצלו ניתוח. האישה נפגשת עם 3-2 מנתחים מתרשמת מההתנהלות של כל אחד מהם ובהתאם לכך היא מקבלת החלטה היכן לבצע את הניתוח.

המנתח מראה לה באמצעות סימולציה את הנראות העתידית של החזה שלה שיעבור הליך של הרמה.

הרמת חזה לפני ואחרי

היערכות לביצוע הניתוח

לפני ביצוע ניתוח הרמת חזה, המנתח מבקש מהמועמדת לניתוח לבצע כמה בדיקות כמו צילום חזה, אק"ג., בדיקות דם ובדיקות נוספות על פי הצורך ובהתאם למצבה הבריאותי של האישה. אם הבדיקות תקינות מתאמים מועד לניתוח.

מהלך הניתוח של הרמת חזה לפני ואחרי

ניתוחי חזה מתבצעים בהרדמה מלאה ונמשך בין שעה וחצי לשעתיים וחצי. לאחר הניתוח האישה עלולה לחוש כאבים ויהיו לה לעיתים גם נפיחויות. לכן עליה לנוח עד שהכאבים והנפיחויות יחלפו. משך ההחלמה הוא כחודש ימים, התפרים נמסים באופן טבעי כך שאין צורך להוציא אותם. חשוב שהאישה לא תתאמץ ולא תסחוב פריטים כבדים כדי לא לפגוע בתוצאות הניתוח.

הנראות של האישה לפני ואחרי

לאחר לידות והנקות לאישה היה קשה לראות את החזה שלה שנפגע. אך כעת לאחר הניתוח היא נהנית לראות שהחזה הוא מורם ונראה בדיוק כמו שהיה לפני שנים רבות.

אם את מעוניינת בניתוח הרמת חזה לפני ואחרי, אנחנו הכתובת לכך. דברי אתנו ונסייע לך להגיע למנתח האיכותי ביותר שיבצע את המהפך הנדרש באמצעות הניתוח המוצלח לשביעות רצונך המלאה.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן