פתרון לנשירת שיער

גורמים לנשירת שיער

המיתוסים הרבים אודות שיער בריא וחזק כמו שמשון הגיבור ורפונזל לצד הפרסומות של נשים מניפות שיער ארוך ומלא וגברים מעבירים אצבעות בבלורית עשירה וסבוכה, כל אלה יוצרים אצל כולנו את הרצון, למצוא פתרון לנשירת שיער ולהתהדר ברעמה מרשימה.

שערך הארוך נערה, שערך הקצר

שיער היה מאז ומעולם סימן לבריאות, צעירות ויופי. גם בתקופת המקרא ובתנ"ך מוזכר השיער לא מעט פעמים ואפשר להבין כי העיסוק בו הוא רב. הוא נחשב לבעל כושר פיתוי, סירוק שיער היא פעולת הנחשבת כמפתה. בדתות רבות כדי להימנע מעיסוק בשיער מצווים אנשי הדת לגלח את שערם ואילו ביהדות יש התעסקות רבה סביב נושא פאות הצדדים אצל דברים וכיסוי השיער אצל נשים. אפשר להבין אם כן מדוע נושא השיער טבוע אצלינו עמוק כל כך בתרבות ונשים וגברים כאחד שואפים לראש מלא שיער ומעוניינים למצוא פתרון לנשירת שיער.

מדוע השיער נושר?

נשירת שיער מתרחשת באופן טבעי וכמעט לא מורגש אצל רוב בני האדם. התהליך הטבעי הוא ששערה צומחת ושערה נושרת ובממוצע מאבד אדם כ-70 שערות ביום. נשירת שיער עודפת עלולה להתרחש מסיבות שונות ביניהם דיאטות חריפות, גנטיקה, שינויים הורמונליים כולל היריון אצל נשים, מתח, טראומות ועוד. כאשר יש נשירת שיער חריפה הנגרמת עקב שינוי קיצוני או טראומה סביר להניח שלאחר תקופת מה תתחדש צמיחת השיער והמצב יחזור לקדמותו. במקרים של נשירת שיער כרוני סביר להניח שתידרש התערבות של רופא וטיפולים תרופתיים שונים.

מה אפשר לעשות?

ישנם כמה סוגים של פתרון לנשירת שיער. חלקם מטפלים בשורשי השיער, אחרים מטפלים בקרקפת, יש טיפולים הכרוכים בשינוי תזונה ויש כאלה הדורשים טיפול תרופתי. בנוסף לאלה ישנה אפשרות לטיפולים באמצעות מסרק לייזר מיוחד שפעולת קרני הלייזר מגרה את זקיקי השיער שנכנסו למנוחה ומעוררים אותם לפעולה והצמחת שיער.

אם תרצו לשמוע עוד על אפשרויות טיפול טבעי כאפשרות פתרון לנשירת שיער אצל גברים ונשים או לבדוק התאמת טיפול אחר, תראו את האופציות המגוונות לפתרונות מוצלחים כאן באתר, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף: איך למנוע נשירת שיער

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן