ניתוח להשתלת שיער

ניתוח להשתלת שיער

גברים ונשים הסובלים מנשירת שיער עודפת באופן קיצוני ולאחר שניסו טיפולים שונים למניעת נשירת השיער וחידושו, עשויים למצוא ניתוח להשתלת שיער כפתרון לשיער מלא המשפיע גם על ביטחונם העצמי והתחושה הכללית.

בעיית שיער לנשים וגברים

בשנים האחרונות הפכה תופעת הטיפול באמצעות ניתוח השתלת שיער לרווחת בקרב הגברים, אך הטיפול מתאים בהחלט גם לנשים הסובלות מהתקרחות ושיער דליל במיוחד. ניתוח השתלת שיער מבוצע על גבי הקרקפת וישנן מספר שיטות שונות לביצוע השתלות כאלה. על פי רוב, ניתוח השתלת שיער בארץ יקר באופן משמעותי ורבים נוסעים למדינות כמו תורכיה כדי לעבור את הניתוח.

ראש מלא בשיער

שיטה אחת נקראת קצירה והיא מתבצעת על ידי איסוף שורשי שיער מאזור פעיל בקרקפת והעברתם לאזור המקריח. אפשרות אחרת היא שתילה של זקיקים בודדים והיא מתאימה יותר כאשר האזור הבעייתי הוא קטן. חשוב להבין כי מדובר בהליך כירורגי לכל דבר המצריך בדיקות דם ובדיקות מקדימות, אשפוז של כמה ימים במהלך התהליך ולאחר מכן שחרור עם הוראות טיפול ומעקב.

ניתוח להשתלת שיער

כל אדם בריא יכול לעבור ניתוח להשתלת שיער לאחר בדיקות מקדימות ובדיקת התאמה של המטופל. ניתוח זה כרוך בעלויות גבוהות של אלפי דולרים. המשתנים המשפיעים על המחיר הם המקום בו מתבצע הניתוח, האם הארץ, בחו"ל, המומחיות של המנתח וסוג השתלים. יש הבדלים להשתלה משיער עצמי לבין השתלה של שיער סינטטי.

הסיכונים והסכנות

רוב הזמן ניתוח השתלת שיער מתבצע ללא סכנות מיוחדות אך כמו בכל ניתוח גם כאן עלולות להיות תופעות שונות במהלך ההחלמה. כאבים שונים עלולים להופיע באזור ממנו הוצאו השתלים במשך כמה ימים לאחר הניתוח, נשירת השיער שהושתל כדי לאפשר צמיחה של שיער חדש, רגישות או חוסר תחושה במקום בו בוצעה ההשתלה. כל אלה תופעות טבעיות שאמורות לעבור אחרי מספר ימים עד חודשים. תופעות חריגות כמו דלקות, בצקות באזור ההשתלה והפנים מצריכות פניה לבדיקת רופא.

כדי ללמוד יותר על ניתוח להשתלת שיער ולהתאים לכם את הטיפול המתאים. השאירו פרטים ונשוחח בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף: השתלת שיער סינטטי

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן