השתלת שיער סינטטי

הזרקת שיער סינטטי

שיער שופע, ארוך ומלא הוא סמל לבריאות, רעננות, נעורים. אך לא כולם ניחנו וזכו לכך ונשים וגברים רבים מאבדים את מלאות שיער ראשם, מקריחים מגיל צעיר או סובלים משיער דליל. התופעה קיימת מאז ומעולם ולאורך כל השנים מנסות למצוא לה פתרונות ושיטות חדשות, כדי להקנות לאנשים את השיער שהם רוצים. השתלת שיער סינטטי משתמש בשיטות ישנות עם טכניקות חדשות.

השתלת שיער

גברים ונשים רבים הסובלים מהתקרחות ושיער דליל מחפשים פתרונות לשפר את הופעתם ולהפגין שיער מלא וארוך. רבים נעזרו בעבר בפאות אך לא מצאו את הפתרון הזה קל או נוח ופנו להשתלות שיער. על פי רוב לוקחים את שערו של המטופל ממקורות בהם יש שפע כמו העורף למשל ומשתילים לו את שערו במקומות בהם יש התדלדלות בשיער או התקרחות. אך לפעמים נוצרים מצבים בהם אין אפשרות להשתמש בשיערו של המטופל עצמו ואז עושים השתלת שיער סינטטי.

איך מתבצעת השתלת שיער?

מדובר בתהליך שכואב מעט ומבוצע בהרדמה מקומית. באמצעות מחט אליה מושחלת השערה משתילים בראש של המטופל כמות של שערות. השערה נתפסת באמצעות קשר קטן ובסוף טיפול של מספר שעות יוצא המטופל עם דמות גדולה של שערות חדשות על ראשו.

הזרקת שיער סינטטי – מהי?

למעשה מדובר באותה הטכניקה של השתלת שיער מעורפו של המטופל אך במקרים שבהם אי אפשר להשתמש בשערו הטבעי עושים השתלת שיער סינטטי. השיער הסינטטי עשוי מחומר שעבר אישורי תקינות ובריאות והוא בריא לשימוש ולהחדרה מתחת לעור. לאחר ההשתלה אפשר להתאים את צבע השיער לצבעו הטבעי של המטופל ולסדר אותו לפי התספורת או התסרוקת שבה מעוניין המטופל.

זה נראה אמיתי

לאחר שתבצעו הזרקת שיער סינטטי תוכלו להתרגל למראה שלכם עם שיער שופע וליהנות משיער שנראה ומרגיש טבעי לגמרי כמו שיער רגיל. אם אתם סובלים מקרחות או שיער דליל, אם אתם בריאים, צעירים ורוצים לשמור על מראה רענן לאורך שנים רבות, השאירו כאן את פרטיכם, או צרו איתנו קשר ומהרו לקבוע תור לייעוץ והכוונה להשתלת שיער סינטטי.

מוזמנים לקרוא בנוסף: נשירת שיער

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן