השתלת שיער לפני ואחרי

השתלת שיער לפני ואחרי

התקרחות ושיער דליל היא בעיה שמטרידה גברים ונשים כאחד. המראה הצעיר והרענן שהיו רגילים להביט עליו במראה הולך ומתרחק מהם עם כל שערה שנושרת והתסכול הולך וגדל.

השתלות שיער

התפתחות הטכנולוגיה המאפשרת השתלת שיער סינטטי לצד העלייה באפשרויות מציאת פתרונות להשתלות שיער בחו"ל, פתחו גם בארץ את האפשרות להפוך את השתלת השיער לקלה, מהירה ופשוטה יותר עבור מטופלים. אנשים מגיעים ירודים ומדוכאים לטיפול השתלת שיער לפני ואחרי כמה שעות יוצאים מאושרים ומלאי בטחון עצמי מחודש.

השתלת שיער לפני

חשוב לדעת כי נשים וגברים יכולים לעבור השתלת שיער לפני ואחרי אך לא מדובר בפתרון גחמות יופי אלא בפתרון בעיה המקשה נפשית על המטופל. בעיות כמו התקרחות, שיער דליל באופן משמעותי אלה יכולות להיות מטופלות בעזרת השתלת שיער. ראשית יש לאבחן ממה נובעת ההתקרחות, האם יש אפשרות להשתלה משיער עצמי או שיש לשקול השתלת שיער סינטטי. חשוב שהמטופל יבחר היטב את המרפאה או המכון שבו הוא מעוניין לעבור את השתלת השיער לפני ואחרי יוכל להיות בקשר איתם להמשך. חשוב לבדוק את מקצועיות המקום והעובדים בו, את האחריות הניתנת, המלצות על טיפוליהם ועוד.

השתלת שיער התהליך

השתלת שיער לפני ואחרי הוא תהליך שאינו כואב, הוא מתבצע תחת הרדמה מקומית. אוספים את זקיקי השיער לתרומה או מכינים את השיער הסינטטי. לאחר מכן מסמנים את השטח להשתלה, את המרחק בין השערות, הצפיפות וכיווני ההשתלה. ההכנה ארוכה מכיוון שחשוב לדייק בה ומיד לאחריה מתחיל שלב ההשתלה. משחילים את השערה למחט ובקצה יוצרים קשר שבעזרתו נתפסת השערה בקרקפת, טיפול אחד אורך כמה שעות.

השתלת שיער אחרי

ההשתלה מתבצעת בהרדמה אך לאחר הטיפול עלול האזור להיות רגיש, עלולות להתפתח רגישויות, תחושת אי נוחות וגרד קל. כל התחושות ייעלמו לאחר כמה ימים, המטופל יתרגל לתחושת השיער על ראשו ובטחונו העצמי יעלה. אם גם לכם מתחשק ואתם זקוקים להשתלת שיער, אל תתמהמהו ואל תסבלו יותר, הרימו טלפון, השאירו פרטים ונתאם עבורכם תור בהקדם אצל מומחה בתחום.

מוזמנים לקרוא בנוסף: טיפולי שיער

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן