טיפול טבעי בנשירת שיער

טיפול טבעי בנשירת שיער

כולנו חולמים על שיער ארוך, מלא ושופע כמו בפרסומות לשמפו, אך רוב האנשים סביב גיל ה 40 יחלו לסבול מנשירת שיער כזאת או אחרת.

נשירת שיער

לשיער יש מעגל חיים קבוע שבו שערה צומחת ושערה נושרת. על פי רוב מאבד אדם כ 70 שערות ביום בלי להרגיש בכלל. ישנם מקרים שבהם מתרחשת נשירה עודפת ויש לבדוק את מקורה. נשים עלולות לסבול מנשירה בגלל הריונות, שינויים הורמונליים, גברים יסבלו גם הם בגלל שינויים הורמונליים, גנטיקה ושני המינים יסבלו מנשירה עודפת בעקבות ירידה דרסטית במשקל, טראומות ומצבי לחץ. כדי לאבחן את סוג הנשירה ומקורה מומלץ לפנות לרופא או ליועצים מומחים בתחום השיער למציאת פתרון ואולי גם טיפול טבעי בנשירת שיער.

מה אפשר לעשות?

אם הגענו למצב של נשירת שיער ישנם מספר טיפולים בהם אפשר לעשות שימוש כדי למנוע ולצמצם את נשירת השיער. במצב של נשירה זקיקי השיער נכנסים למצב של מנוחה ואינם מצמיחים שערות חדשות, שימוש במסרק לייזר יגרה את זקיקי השיער ויעודד אותם להצמיח שערות חדשות. אפשרות נוספת היא טיפול תרופתי שניתן בהמלצת רופא.

מהו טיפול טבעי בנשירת שיער?

הגורמים לנשירה עודפת הם לחץ, תזונה לקויה, מזון לא בריא – בכל אלה אפשר לטפל באופן טבעי על ידי הורדת מתח ושינוי הרגלי תזונה. טיפול טבעי בנשירת שיער הוא בתוספי מזון והעשרת התזונה באמצעות אכילה מאוזנת של פירות, ירקות, אגוזים, מינרלים וחלבונים. טיפולים טבעיים לנשירת שיער ידועים כבר המוני שנים וידועות "תרופות סבתא" כמו חפיפה השיער בביצה, דבש ושמן או חפיפה במי החליטה של רוזמרין. גם לחליטת הסרפד בשתייה יש יכולות טבעיות.

טיפול בבעיית הנשירה

בקצב החיים של כולנו, אין לרובנו זמן להתעסק עם חליטות שונות ולחפש מוצרים טבעיים מהם אפשר לרקוח שמפו. אפשר למצוא תוספי מזון בצורות שונות המכילות מרכיבים כמו אבץ, וויטמינים שונים וחומרים נוספים אשר ידועים כמחזקים ומאפשרים טיפול טבעי בנשירת השיער.

תוכלו לקרוא באתר שלנו מידע, להתרשם, להתייעץ ולמצוא את תוסף המזון המתאים לכם במדויק.

מוזמנים לקרוא בנוסף: נשירת שיער פתאומית

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן