העלמת כתמי עור

העלמת כתמי עור

עור חלק ואחיד בצבעו מאפיין את הנעורים ומעיד על גיל צעיר, כולנו שואפים להחזיק עור כזה לאורך זמן, אך עם השנים ופגעי הזמן מופיעים בפנינו כתמים מסיבות שונות.

מהם כתמי עור?

תופעה של פיגמנטציה, כתמי עור, נוצרת כאשר נוצרת בגוף כמות גדולה מדי של חומר הפיגמנט הנקרא מלנין והוא אינו מתפזר באופן שווה על פני עור הפנים. הסיבות לייצור מוגבר של מלנין או להופעת כתמי עור הן רבות ונובעות משינויים הורמונליים, גנטיקה, חשיפה מוגברת לשמש, שימוש בתרופות בשילוב עם חשיפה לשמש, שינויים נפשיים או תוצאה של טיפולים קוסמטיים שונים. תופעת כתמי עור אופיינית יותר לנשים מעל גיל 40 בעיקר בגלל השינויים ההורמונליים וההריונות שעברו. למרות אפשרויות האיפור והכיסוי, נשים רבות בוחרות בטיפולי העלמת כתמי עור במטרה לקבל מראה רענן וצעיר יותר.

מה אפשר לעשות כדי לגרום להעלמת כתמי שמש

הדבר החשוב ביותר כדי למנוע כתמי שמש ולהימנע ממצב המצריך העלמת כתמי עור הוא הגנה מפני השמש. שימוש בכובעים, קרם הגנה והימנעות מחשיפה מיותר לשמש הם האמצעיים הראשונים להגנה על העור. לאחר הופעת הכתמים אפשר לדאוג וליצור העלמת כתמי עור באמצעות תכשירי הבהרה שונים ומומלץ להשתמש בתכשירים רפואיים שהשפעתם יעילה יותר מאשר המוצרים הקוסמטיים.

הסרת כתמי עור

במקרים בהם טיפולים ביתיים אינם עוזרים או גורמים למצב של העלמת כתמי עור, אפשר לפנות לעזרת המומחים המקצועיים. ישנם כמה טיפולים כמו פילינג רפואי הגורם לקילוף של העור, טיפולי לייזר וטיפולים טבעיים.

מהו טיפול טבעי ליצירת העלמת כתמי עור

במהלך הטיפול הטבעי תתבצע ההכנה ויעשה שימוש בתכשירים קוסמטיים שמטרתם להסיר כמה שיותר שכבות עד למצב שבו תיחשף השכבה עליה יתבצע הטיפול. יתבצע אבחון של כתמי העור, מקורם ובעזרת חומרים שונים יטופל עורה של המטופלת עד למצב של העלמת כתמי שמש. המטופלת נמצאת במעקב כדי לראות את תגובת העור לטיפול ולתכשירים.

אם נמאס לך מכתמי העור המופיעים על עורך ואת רוצה מראה נקי וצעיר, צרי איתנו קשר כבר עכשיו ונקבע לך טיפול.

מוזמנים לקרוא בנוסף: כתמים חומים על פני העור

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן