הסרת נימים ברגליים

הסרת נימים ברגליים

האם תופעה של נימים ברגליים מסוכנת? למה זה קורה ומה צריך לעשות עם זה, האם חייבים לבצע הסרת נימים ברגליים ואיך עושים את זה, את כל זה ננסה להסביר לכם במאמר..

תופעת הנימים ברגליים

כלי הדם, הורידים והנימים הם מערכת התנועה של הדם וכיוון הזרימה צריך להיות לכיוון הלב. תפקידם של המסתמים הוא לשמור על כיוון הזרימה הנכון אך כאשר יש פגיעה במסתמים והם אינם מתפקדים כמו שצריך, עלולה להתרחש זרימה בכיוון ההפוך, לכיוון הרגליים. הדם שמצטבר בנימים ובוורידים גורם להתנפחות כלי הדם ובליטתם. התופעה שכיחה יותר אצל נשים, בערך פי ארבעה מאשר אצל גברים והיא מושפעת משינויים הורמונליים, מבנה גנטי, הריונות, עמידה ממושכת ועוד.

האם זה מסוכן?

הסיבה שיש לבצע הסרת נימים ברגליים היא לא רק אסתטית. נימים בולטים עלולים לגרום לכאבים, דלקות, בצקות ופצעים בשל הצטברות הדם בנימים. נוסף על כך קיימת גם כמובן הסיבה האסתטית, נימים בולטים נראים כמו סימנים כחולים מרושתים על הרגליים ועלולים ליצור אי נעימות אצל המטופל.

איך מתבצעת הסרת נימים ברגליים?

ישנן כמה שיטות לביצוע הסרת נימים ברגליים. הטיפול המסורתי של חבישת הרגל ושימוש בגרביים אלסטיות יקלו על התופעה שכבר קיימת אבל לא יעלימו את הורידים הנפוחים והנימים הבולטים. שיטות נוספות עושות שימוש בגלי רדיו, מחט עדינה ולייזר. מטרתן היא זהה להצר את הוריד, לכווץ ולאטום אותו.

לרוב נדרשים כמה טיפולים אבל אין צורך בהחלמה או מנוחה מיוחדת ואפשר לחזור לפעילות מיד. כאשר מדובר בנימים נדיף להשתמש בשיטת הלייזר מכיוון שהיא העדינה, המדויקת ואחוזי ההצלחה בטיפול זה הם גבוהים במיוחד.

קחו אחריות

נימים בולטים יכולים להיות בעיה אמיתית ולגרום לכאבים ולדלקות לא נעימות. הטיפול הוא פשוט ללא כאבים וללא החלמה ממושכת. נימים שהוסרו לא יחזרו וכך אפשר לצמצמם באופן משמעותי את התופעה.

אל תחכו ואל תתלבטו, השאירו כאן פרטים ונציג יחזור לכם עם מענה לשאלות ותיאום טיפול בהקדם וכבר בקיץ הקרוב תוכלו ליהנות ממראה רגליים רעננות ונטולות ורידים ונימים בולטים.

מוזמנים לקרוא בנוסף: איך להוריד צלוליטיס

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן