המסת שומן בקור תופעות לוואי

המסת שומן בקור תופעות לוואי

ישנן כמה שיטות להגיע לגוף מעוצב ומראה מחוטב, לעתים דיאטות לא ממש עוזרות לבעלי משקל גבוה או שהם נעזרים בשיטות נוספות לצד הדיאטה. אחת השיטות המוצלחות היא המסת שומן בקור תופעות לוואי מעטות, טיפול יעיל וכמעט נטול כאבים.

האם זהו פתרון?

חשוב להבין כי גם אם אין להליך המסת שומן בקור תופעות לוואי משמעותיות, טיפול זה לא יכול להוות תחליף לתזונה נכונה, אורח חיים בריא ושמירה על המשקל. פרוצדורה של המסת שומן בקור יכולה לעזור לאנשים בעלי מצבורי שומן שאינם מצליחים להפטר מהם בדרכים אחרות.

איך מתבצע ההליך?

אחת הסיבות שאין בטיפול המסת שומן בקור תופעות לוואי היא מכיוון שאין בו בכלל התערבות כירורגית או פולשנית. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות כמו לייזר, מקפיאים את תאי השומן עד כדי המסת תוכנם, ובעזרת מערכת הלימפה מפונים ומסולקים תאי השומן הריקים מהגוף. את הליך המסת השומן בקור אפשר לעשות על מגוון אזורים רחב בגוף כמו בטן עליונה ותחתונה, ירכיים, זרועות, גב, מותניים ועוד.

ההליך הוא פשוט ודורש כמה טיפולים במשך כמה שבועות. רוב המטופלים אינם חשים כאבים במהלך הטיפול אך יכולה להיות תחושת אי נוחות הנובעת מהקור שבו משתמשים לצורך המסת השומן, אך היא תחלוף אחרי כמה דקות.

משך ההחלמה ותופעות לוואי

כאמור, אין לטיפול המסת שומן בקור תופעות לוואי למעט מעט אדמומיות מקומית ותחושת אי נוחות שתעבור אחרי כמה ימים. הטיפול אינו מצריך החלמה או המשך טיפול מיוחד ואפשר לחזור לפעילות רגילה באופן מידי.

המסת שומן בקור

את תוצאות טיפול המסת שומן בקור אפשר לראות תוך חודשיים-חודשיים וחצי ולמעשה במשך חצי שנה לאחר הטיפול ממשיכה מערכת הלימפה לפנות את תאי השומן הריקים מהגוף. אפשר לומר שכשלושה חודשים לאחר הטיפול תוכלו לצפות לירידה של כרבע מאחוז השומן בגוף.

אז אל תבזבזו עוד זמן והתקשרו כבר עכשיו למומחים בביוטיגייד או השאירו פרטים כאן באתר. לאחר ייעוץ והתאמת טיפול תוכלו להתחיל בטיפול שלכם ולראות את השיפור בחודשים הקרובים, לשביעות רצונכם המלאה.

מוזמנים לקרוא בנוסף: המסת שומן בלייזר

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן