הקפאת שומן בקור

הקפאת שומן בקור

רבים סובלים מעודפי שומן סרבניים במקומות מסוימים בגוף שאינם יורדים גם אם הם מנסים לסלקם באמצעות דיאטות שונות או פעילות גופנית אינטנסיבית, לצורך זה התפתחו טכנולוגיות חדישות לסילוק עודפי שומן ושאיבות שומן בדרכים שונות אחת מהן הינה בשיטת הקפאת שומן בקור.

איך עובדת שיטת הקפאת שומן בקור?

עד לפני שנים הדרך הקלאסית להצרת היקפים הייתה הדרך הכירורגית אך כיום ישנם מספר שיטות לשאיבת שומן ללא צורך בניתוח, הפופולרית מביניהם היא באמצעות הקפאת שומן בקור, מכשור חדיש מתקדם מקפיא את תאי השומן העמוק מבלי לפגוע ברקמות ובעור המכשיר מקפיא את השומן בטמפרטורה של מינימום שבע מעלות צלזיוס, במהלך הפעולה מוצמדת לעור כרית הגנה שמונעת נזק לעור, רקמת השומן קופאת ומופעל וואקום היונק את השומן וכך מתקבל הרס מבוקר של תאי השומן, לאחר מכן מערכת הלימפה מפנה בצורה טבעית מחוץ לגוף את התאים שהוקפאו.

התהליך נמשך כ- 70 דקות של קירור ויניקה עם ואקום שבסופו 25% עד 35% מהשומן מפונים על ידי מערכת הלימפה בתוך שמונה עד שניים עשר שבועות.

איזה אזורים ניתן בגוף ניתן לבצע הקפאת שומן בקור?

הקפאת שומן בקור ניתן לבצע במגוון רחב של אזורים ניתן להוריד בכל טיפול כ- 2-3 ס"מ מהיקף בכל טיפול, המסת שומן בקור אידאלי לבצע באזורי הזרועות, המותניים, הבטן תחתונה, הבטן עליונה, הירכיים, הגב עליון, הגב תחתון, הברכיים, לא כולל החזה או הפנים, הקפאת שומן אינה מתאימה לבעלי שומן עודף רב, לסובלים מבעיות זרימת וקרישת דם, למטופלים בעלי צלקות באזור המטופל ולנשים בהריון או מניקות.

ניתן לבצע כמה אזורים בבת אחת בגוף באמצעות כמה ידיות טיפול במכשיר.

היתרונות של הליך הקפאת שומן בקור

  • ההליך אינו כירורגי ואינו פולשני, אין צורך בהרדמה והסיכונים הכרוכים בה.
  • מיקוד באזור מסוים בו יש שומן עודף.
  • הליך מהיר תוך שעה לערך ניתן להשלים את הטיפול ולחזור לשגרת החיים במידי.
  • הקפאת שומן בקור אינה כואבת.
  • ההליך של שאיבת שומן זול יחסית לשיטות אחרות להצרת היקפים.

החסרונות של הליך הקפאת שומן בקור

  • התוצאות אינן מידיות מכיוון שההליך הטבעי לוקח זמן עד שהגוף מפנה את תאי השומן.
  • לא מתאים למי שרוצה להוריד משקל רב מכל הגוף.
  • תופעות לוואי קלות כגון גירוי בעור, נפיחות, פריחות ודלקות, העור נראה אדמדם נפוח ובצקתי למשך מספר ימים, לעיתים רחוקות אפילו המקום כואב או עלולות להופיע כוויות קור אך זה נדיר.
  • לאחר ההליך צריך משטר דיאטה ופעילות גופנית כדי לעזור לגוף לפנות את תאי השומן במהירות.

לקבלת יעוץ בנושא וקבלת מחיר הקפאת שומן בקור ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן