ניתוח אף המלצות

ניתוח אף המלצות

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר הוא משפר את המראה ואת הביטחון העצמי של המטופל לעיתים נדרש לבצע ניתוח אף רפואי לטיפול במעבר האוויר והנשימה או ניתוח משולב אסתטי ורפואי, למרות שהוא מאוד שכיח הוא, ניתוח אף נחשב מסובך ומעריכים כ-% 5 עד 10 % נדרשים לניתוח מתקן, לכן חשוב לפני ההחלטה על ביצוע ניתוח אף המלצות יהיו חלק מהבדיקות וההכנות לפני הניתוח.

למי מתאים ניתוח אף?

ניתוח אף המלצות לביצוע לכל מי שמעוניין לשפר את מראהו מגיל שמונה עשר, כל אחד ואחת שאינם מרוצים מאפם אם הוא גבנוני, רחב, עקום או ארוך ואין לו מגבלות רפואיות יכול לבצע ניתוח אף מבחינה אסתטית אם זה כתוצאה ממבנה מולד או כתוצאה מתאונה, מכה או חבלה ששינו את מבנה האף, לעיתים יש צורך לבצע ניתוח אף המלצות מסיבות רפואית, בעיות כמו חוסר סימטריה בין צדי האף או הנחיריים, בעיות נשימה, מחיצה עקומה ופגמים במבנה האף ובעיות הפוגמים בחוש הריח. 

מנתח אף מומלץ

מנתח אף מומלץ

כאשר חושבים לבצע ניתוח אף לגבר יש לבדוק עם מנתחי אף מומלצים. חלק מהמבקשים לעבור את הניתוח סובלים מבעיה פסיכולוגית של דימוי עצמי ודמוי גוף ולא תמיד יש צורך בניתוח אלא רק לפתור את הבעיה הפסיכולוגית.

אם החלטתם לבצע ניתוח אף רצוי לקבוע מטרה אליה רוצים להגיע באמצעות הניתוח, יש לחפש קליניקה ורופא מומחה בעל ניסיון ומוניטין בתחום אשר יבצע את הניתוח ניתן לקבל המלצות והסברים באתר שלנו beautyguide , לקרוא מאמרים בלוגים ופרומים ולקבל הסבר על ההליך, ניתן לקבל המלצות מקרובים וחברים אשר בצעו את הניתוח, לאחר שבחרנו את הקליניקה יש להיפגש עם המנתח הפלסטי לתאם ציפיות ואם הם ברי ביצוע, בפגישת ההכנה הרופא יסביר את התהליך ואת ההכנות לפני הניתוח, מה לעשות אחרי הניתוח כמובן מהם תופעות הלוואי של הניתוח, חשוב לקבל כמה שיותר מידע מהרופא כדי להיות מודעים לסכנות ולתהליך ההחלמה, חשוב לפרט לרופא את מצבכם הרפואי ואם אתם נוטלים תרופות כל שהן או ויטמינים ותוספי מזון כדי שהם לא יפריעו לתהליך ההחלמה. בדרך כלל יש אפשרות לבצע הדמיה ולראות תמונות לפני ואחרי הניתוח, כאשר נפגשים עם מנתח אף מומלץ חשוב לשים לב ולבדוק איך הקליניקה מאורגנת האם המקום סטרילי אפשר לבקש לראות תוצאות של ניתוחי אף שבוצעו והמלצות.  

לפני כל ניתוח כירורגי יש לבצע מספר בדיקות דם ובדיקות עבור ההרדמה כמו צילום ריאות ובדיקת נשימה, יש להפסיק לעשן לפחות שבועיים לפני הניתוח, לא לקחת מדללי דם להתייעץ עם רופא המשפחה לגבי הפסקת תרופות.

לקבלת יעוץ עם מנתחי אף הכי מומלצים והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן