צלוליט לפני ואחרי

צלוליט לפני ואחרי

כאשר ידוע שרוב הנשים בגיל כזה או אחר בעת בגרותן סובלות ויסבלו מתופעת הצלוליט וכיוצא מכך כמובן התפתחו שיטות אחדות המטפלות בתופעה זו, חלקן פותר את בעיית הצלוליט והיתר לא, נשאלת השאלה האם טיפולים אלו אפקטיביים כדי שתוכל להישאל השאלה צלוליט לפני ואחרי הטיפולים האם משתנה משהו מהותי או לא?

סיבות להופעת הצלוליט אצל נשים בעיקר

ישנן סיבות שיכולות לגרום לאורך שנים להופעת צלוליט אצל נשים, כאשר הסיבה העיקרית היא עלייה לאורך זמן במשקל בנוסף להריונות עם עודף משקל כשלאחר מכן חוסר בפעילות גופנית ושינויים הורמונליים יגרמו לתופעת הצלוליט להחמיר או אז אפשר יהיה לומר שגנטיקה, שימוש במזון מעובד לאורך זמן, ישיבה לאורך זמן במקום אחד, שינויים תכופים בהרגלי התזונה, כדי לפתור את הנושא צריכה להישאל השאלה האם שינוי מהותי בהרגלי החיים ישנה גם את מצב צלוליט לפני ואחרי השינוי? גם לאחר טיפול הנקודתי יש להמשיך במשיכת קרמים ועיסויים ממושכים לאזורים המטופלים, שינוי אורח חיים מסטטי לאורח חיים יותר פעלתני וספורטיבי.

מניעת הופעת צלוליט לאורך זמן

עוד בגיל צעיר של הנשים בעיקר עליהן לסגל לעצמן אורח חיים פעלתני וספורטיבי, לבישת ביגוד והנעלה נכונים, הימנעות מצריכת אוכל מעובד, רצוי שינוי בתפריט עם התייחסות למזון טבעי יותר עם פחות שומנים ופחמימות ריקות, ובמידה שיש המשכיות גנטית של בעיות צלוליט אז יש כמובן את הצורך בשמירה יתרה על משקל תקין לאורך זמן ודבר אשר יגרום לפעילות מטבולית תקינה בגוף.

צלוליט לפני ואחרי מהי מידת האפקטיביות לאחר הטיפולים?

ידוע ששינויים קיצוניים במשקל הנעשים לאורך זמן וכן חוסר פעילות הנלווה לכך דבר הגורם להופעת הצלוליט בעיקר באזורי הירכיים הקדמיות והאחוריות וכמובן באזור הבטן התחתונה, לרוב הטיפולים הם בשאיבת שומן מאזורי הבטן והירכיים, אלו ניתוחים פולשניים ויש צורך באשפוז מעבר ליום אחד במרפאה וההוראות שיש לבצע כחלק מההחלמה, יש לחזור בהדרגתיות לשגרה. טיפולים בעזרת משחות ודברים דומים אינם אפקטיביים לרוב ויש לשנות את אורח החיים בהתאם עם עיסויים בנוסף למשחות דבר שבהרבה מהמקרים גם גורם בסופו של יום למפח נפש מטעם המטופל.

 לקבלת יעוץ בנושא ניתן לפנות Beauty Guide.   

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן