המסת שומן בלייזר

המסת שומן בלייזר

טיפוח הגוף ושמירה על משקל תקין ובריא לא תמיד מבטיחים לנו דרך קלה לירידה במשקל ולעיצוב הגוף. לא תמיד דיאטות כאלה ואחרות וסוגי ספורט שונים מצליחים להעלים את עודפי השומן המשתפלים מגופנו. הטכנולוגיה, מומחי הפלסטיקה, הביוטי והרפואה מנסים לחדש כל הזמן את הטכניקות המאפשרות הסרה או המסת שומן בלייזר ובטכנולוגיות אחרות.

שיטות חדשניות

מלבד דיאטות קלאסיות ועיצוב הגוף בעזרת ספורט, יש שיטות שונות המתפתחות כל הזמן ומטרתן לעזור למתקשים בירידה במשקל או לזרז את התהליך עבורם. חלק מהשיטות משתמשות בהקפאת תאי השומן והתגבשותם עד לסילוקם מהגוף. שיטה נוספת היא הפוכה ומתבססת על המסת תאי השומן וסילוקם מהגוף בעזרת מערכת הלימפה

טכניקת השימוש בלייזר מאפשרת פעולות קוסמטיות ללא צורך בפולשנות או במינימום פעולות פולשניות וכך גם הסרת תאי שומן מהגוף המתבצעת באמצעות לייזר יכולה להיעשות בהליכים ללא פולשנות או פולשנות מועטה.

מה צריך לדעת?

ישנם כמה הליכי המסת שומן בלייזר כמו שאיבת שומן בלייזר שבו מבצעים זריקת הרדמה מקומית ולאחר שממיסים את השומן בתאים באמצעות קרני לייזר ושואבים אותו בעזרת צינורית דקיקה. לאחר הטיפול עלולים להישאר סימנים כמו גירויים, רגישויות, שטפי דם או צלקות. יש להקפיד על מנוחה עד להחלמה מלאה וחזרה לפעילות שגרתית. התוצאות יראו כמעט באופן מידי לאחר שתעלם הנפיחות ולעתים העור יראה מהודק ללא צורך בפעולות נוספות.

שיטה נוספת לצורך המסת שומן בלייזר היא השיטה בה משתמשים בקרני לייזר ברמה נמוכה והיא נמצאה כיעילה ובטוחה עד כי קיבלה את אישור מנהל התרופות האמריקאי. בשיטה זאת משתמשים בלייזר קר והופכים את תאי השומן לנוזל המסולק יחד עם תאי השומן הריקים בעזרת מערכת הלימפה.

בטיפול זה אין צורך במנוחה והוא אינו משבית את המטופל, אין צורך בהחלמה ואין תיעוד לתופעות לוואי מיוחדות. את תוצאות הטיפול אפשר לראות לאחר כשבועיים של טיפולים וממוצע הצרת ההיקפים הוא כ-10 ס"מ.

רוצים לשמוע עוד על המסת שומן בלייזר? תראו כאן את מלוא האופציות, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מוזמנים לקרוא בנוסף: המסת שומן בפנים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן