איך להוריד צלוליטיס

איך להוריד צלוליטיס

צלוליטיס היא הצטברות של תאי שומן ברבדים הפנימיים של העור, בדרך כלל ברקמות. הצטברות זו נובעת מכמה גורמים כמו תזונה לקויה, בעיות הורמונליות, רעלים שנמצאים בגוף, נטייה גנטית ועוד.

הרצון להוריד צלוליטיס

רוב הציבור אינו מרוצה מהעובדה שיש לו צלוליטיס, לכולם זה מפריע כיוון שעובדה זו מעלה להם כמה קילוגרמים. לכן רבים מהם מחפשים דרכים שונות כדי להוריד.

השאלה איך להוריד צלוליטיס מטרידה אותם ולא אחת הם פונים למטפלים אשר מבצעים דרכים חדשות ומתקדמות, כדי להסיר את כל הצלוליטיס או את רובו.

שיטות להורדת צלוליטיס

בין השיטות הוותיקות לטיפול בבעיה של הסרת צלוליט אפשר למנות את השימוש בעיסוי גוף  ומריחה של קרם טיפוליים שונים שיש להם תוצאות אפקטיביות.

שימוש באופציה של שריפת שומן על ידי שימוש בקור מקפיא

אחת השיטות החדשניות שמתבצעת בשנים האחרונות בקליניקות רבות בישראל היא שריפת שומן על ידי הקפאה של חלקים שונים של הגוף. בשיטה זו מקררים את רקמות השומן, שורפים את תא השומן וכיוון שהשריפה היא באמצעות הקפאה, תא שומני זה אינו מתפתח שוב. לכן השאלה איך להוריד צלוליטיס מקבלת כאן פתרון מושלם, כיוון שגם מטפלים בצלוליטיס הבעייתי וגם גורמים לכך שלא יהיה בעתיד שומן נוסף בנקודה הספציפית.

היכן מבצעים שריפת שומן בהקפאה

אופציה של המסת שומן מתאימה להורדת השומן במקומות כמו סנטר כפול, מותניים, ירך פנימית וחיצונית, זרועות ומקומות נוספים. האפקטיביות של פעולת פירוק השומן מקבלת ביטוי של עד 6 ס"מ בהורדת היקפים.

תנאים לביצוע פעולת שריפת שומן

מי שאין לו רקע רפואי בעייתי יכול לבצע טיפולים לשומן תת עורי שכל אחד מהם נמשך שבעים דקות, ללא כאב ועם תוצאות מעולות.

שאיבת שומן והסרת צלוליט

מי שמעוניין בדרכים נוספות של הסרת צלוליט, יכול לבצע שאיבת שומן באמצעות ניתוח כירורגי. המנתח יוצר חתך קטנטן ושאב את עודפי השומן. זאת באמצעות מכשיר אשר יונק את השומן בנקודה זו. במקביל לכך המכשיר מבצע גם עיסוי אשר מאפשר יניקה רבה יותר לאור זרימת הדם המואצת.

ניתוח מסוג זה אפשר לבצע רק לאחר בדיקות כדי לוודא שקיימת התאמה וגם לאחר הניתוח המטופלת נמצאת במעקב.

אם את מעוניינת להצטרף למעגל של הנשים אשר מבצעות הורדה של צלוליטיס באחת הדרכים הללו, דברי אתנו כדי שנסייע לך בהכוונה אחר האופציה שמתאימה ביותר לגופך ולמצבך. המטרה שלנו היא להפנות אותך לגורם המקצועי ביותר לפתרון מושלם.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן