מחיר ניתוח הרמת חזה

שיטות להגדלת חזה

הרצון העז לבצע ניתוח הרמת חזה מדרבן נשים רבות לבדוק את הנושא הזה באופן מקיף ומעמיק כדי לקבל החלטה בעניין זה.

כמה עולה ניתוח הרמת חזה

לאור העובדה שמדובר בניתוח מורכב שמתבצע בהרדמה מלאה, העלויות שלו נעות בין 30,000-18,000 ₪ וזאת בהתאם לאופי העבודה הנדרשת וכמות המילוי.

בשיחה עם המנתח הוא מעניק ללקוחה את מלוא המידע לגבי מהלך הניתוח המתוכנן, מה יהיו שלבי הניתוח, כמה עולה ניתוח הרמת חזה,מהלך ההרדמה והעלות המדויקת לאור הפעולות הספציפיות שיבוצעו.

בחירה של מנתח

ניתוחי חזה בהרדמה מלאה אינו עניין של מה בכך דולכן כל אישה בודקת נושא זה מכל ההיבטים, היא נפגשת עם כמה מנתחים ובהתאם לתחושות האישיות שלה היא מעדיפה לבצע את הניתוח אצל אחד מהמנתחים, שנראה לה אמין ומיומן ביותר.

כמה עולה ניתוח הרמת חזה

בדיקות מקיפות לפני הניתוח

בשלב ראשון עליה לבצע כמה בדיקות אלמנטריות כמו בדיקות דם, אק"ג וצילום חזה. לעיתים יש צורך בבדיקות נוספות וזאת כדי לוודא שמצבה הרפואי של האישה הוא יציב והיא מסוגלת להיות בהרדמה מלאה לצורך הניתוח. נושא מחיר ניתוח הרמת חזה תואם פחות או יותר את העלויות שהיא תכננה ולכן אם הכול תקין, הם יוצאים לדרך ומתאמים מועד לניתוח.

החשיבות הרבה של האסתטיקה

הסיבה העיקרית לרצון לבצע את הניתוח של הרמת חזה הוא כדי לאפשר לאישה ליהנות מתהליך של חזרה לנראות הקודמת של החזה שלה שאליו היא מאד מתגעגעת. קשה לה לראות בכל יום את החזה שלו שהוא מרוקן מחלק מהתכולה שלו לאחר הריונות והנקות הארוכות. היא מאד רוצה שיהיה לה שוב חזה מורם ויציב ודבר זה מדרבן אותה לעשות את הניתוח במהרה.

החלמה לאחר הניתוח

בימים הראשונים שלאחר הניתוח, האישה מרגישה נפיחויות באזור המנותח וגם כאבים. ההמלצה היא להיעזר במשככי כאבים. גם הכאבים וגם הנפיחויות נעלמים בדרך כלל לאחר תקופה קצרה אך עם זאת חשוב שתקופת המנוחה תהיה כחודש ימים. במהלך תקופה זו האישה אמורה לשמור על עצמה ולהרבות במנוחה.

בנוסף לכך חשוב לא להרוס את התוצאות של הניתוח המוצלח ולכן אסור להרים דברים כבדים ולא לעשות פעולות שכרוכות במאמץ רב.

מחיר הרמת חזה

אם נושא מחיר ניתוח הרמת חזה מעניין אותך, אנחנו נשמח לאפשר לך לבחור מבין כמה קליניקות מובילות. לכל אחת מהן יש מחיר שונה עבור ניתוח זה וזאת בהתאם להיקפי העבודה הספציפיים. נשמח לקשר ביניכם כדי שתהיי מרוצה מהתהליך המקצועי.

מוזמנים לקרוא בנוסף: הרמת חזה לפני ואחרי

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן