הסרת שיער בלייזר המלצות

הסרת שיער בלייזר המלצות

מי מאתנו לא הייתה רוצה להיוולד חלקה ללא שיער מיותר באבריה בגוף, אך רוב הנשים והגברים לא נולדו כך ולכן הם פונים לבצע טיפול הסרת שיער שונים, ישנם הטיפולים היום יומיים כמו גילוח או משחות והשבועיים שהם מריטת שיער בשעווה או לחלופין הסרת שיער לצמיתות בטכנולוגיות שונות כגון: לייזר, גלי רדיו, IPLואפילציה. לפני שמתחילים את הטיפול יש לבצע מספר בדיקות אחת מהן רצויה מאוד לקבל לפני הסרת שיער בלייזר המלצות שונות.

האם הסרת שיער הוא באמת לצמיתות?

אי אפשר להסיר 100% מהשיער לצמיתות ,מטפל המבטיח זאת לא יכול לעמוד בהבטחתו יש לבדוק היטב לפני הסרת שיער בלייזר המלצות לגבי מטפל זה, כאשר מסירים שיער בלייזר יש לקחת בחשבון שקיימים זקיקי שיער בעור במצב רדום ולא יוצאים מהם שערות, הטיפול בלייזר לא משפיע על זקיקי שיער אלו ובנסיבות שונות הם יכולים להצמיח שוב שיער. במצבים של הריון, לידה, מתח, גיל, מצב רפואי שונה השיער יכול לצמוח שוב.

מה כדאי לבדוק לפני טיפול הסרת שיער בלייזר?

לפני הסרת שיער בלייזר המלצות ראשוניות ניתן לקבל מהסביבה הקרובה, ניתן לשאול אנשים שביצעו את ההליך שכן רבים מבצעים אותו, שלב נוסף ניתן לקבל המלצות ברחבי המדיה, כיום ישנם אתרים רבים המספקים לנו אינפורמציה מקיפה ובין השאר ניתן למצוא באתרים אלו השוואות  בין סוגי הטיפול והמחירים השונים של הסרת שיער בלייזר המלצות לטוב או לרע נמצא בשפע באתרים אלו.

לאחר שבדקנו זאת והחלטנו יש לתאם פגישת ייעוץ עם המרפאה לפני הטיפול כדי התרשם מהמקום ומהצוות, לשאול שאלות על שיטת הטיפול, על המכשור לבדוק האם בכלל יש למרפאה את המכשור המתאים, לכם ומה אחוזי ההצלחה, לבקש לפני תחילת הליך הסרת שיער בלייזר המלצות ממטופלים, וכמובן יש לתאם ציפיות מול המטפל.

הסרת שיער לגברים

בשנים האחרונות אנו רואים כי לא רק נשים פונות לטיפולי הסרת שיער גם גברים רבים מבקשים להיות מטופחים אם בעבר זה לא מקובל, היום כל נושא הטיפוח עבר מהפך גברים רבים יכולים ליהנות ממגוון שיטות להסרת שיער לגברים המלצות קימות בשפע.

לפני הסרת שיער לגברים המלצות יתקבלו לאחר פגישות יעוץ עם  מספר מרפאות המתמחות בהליך אצל גברים וזאת כדי להבין מהן האפשריות ומה המחירים שכן פער המחירים גדול ממרפאה למרפאה, לפני הסרת שיער לגברים המלצות על השיטה וסוג המכשיר המתאים לסוג השיער ולצבע העור של הגבר יתקבלו בברכה.

הסרת שיער בלייזר המלצות לפני הטיפול

לפני טיפול הסרת שיער בלייזר המלצות העיקריות לא להשתזף, העור צריך להיות כמה שיותר בהיר כדי שהטיפול יהיה יעיל, לפני הטיפול יש לגלח את האזור ולא לבצע מריטת שיער בשיטות אשר פוגעות בזקיק השערה, רצוי למרוח חומר מאלחש באזורים רגישים.

הסרת שיער לגברים המלצות לאחר הטיפול

לאחר הטיפול מומלץ למרוח קרם הרגעה, אסור להיחשף לשמש מחשש לקבל כתמי פיגמנטציה אסור לגלח את האזור במשך כחודש לאחר הטיפול, יש להימנע מייצרת חתכים ושריטות בעור.

 לקבלת יעוץ והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן