כמה עולה הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער

במשך שנים רבות אידאל היופי כלל בתוכו נשים בעלי עור גוף חלק משערות, 

כיום נשים וגם גברים רבים פונים לשיטות שונות כדי להסיר שיער. הסרת שיער בלייזר זו אחת השיטות של הסרת שיער לצמיתות לנשים וגברים שאינם מעוניינים למרוט שיער מהגוף באופן יומי או כל כמה שבועות. אמנם בעבר היו מספר הגבלות אך הטכנולוגיה השתכללה והמגבלות מעטות מאוד.

מהו הליך הסרת שיער בלייזר?

לפני שנבדוק כמה עולה הסרת שיער בלייזר נבדוק מהו ההליך ובמה הוא כרוך?

הסרת שיער בלייזר הופיע בשנת 1992 כאשר קרן לייזר פגעה בטעות ביד של הרופא והוא הבחין כי השיער במקום זה לא צמח שנית. רק בשנת 1996 מינהל התרופות של ארה"ב אישר את השימוש בלייזר להסרת שיער ומאז חלו שכלולים והתפתחות טכנולוגית.

קרן לייזר שולחת אנרגיית אור חזקה אשר הורסת את גרעין התא בשורש השערה באמצעות חום. קרן הלייזר משתמשת בפיגמנט מלנין שבשיער להעביר את החום לאורך השערה אל החלבון שבשורש השערה ומביאה לחיסול אספקת הדם לזקיק השערה לחיסולו ואי צמיחתו מחדש.

בארץ קיימים מספר מכשירים אשר ההבדל ביניהם הוא אורך הגל יש להתאימם למטופל ולצפיפות השיער שלו, לסוג השיער ולסוג העור וכמובן למיקום האזור המטופל לכן התשובה לשאלה כמה עולה הסרת שיער בלייזר משתנה בהתאם למגוון פרמטרים ובין קליניקה לקליניקה ולבין מכשיר למכשיר.

למי מתאים לבצע הסרת שיער בלייזר ולמי לא ?

כעקרון כל מי שחפץ יכול להסיר שיער בלייזר אך ישנם מספר מגבלות:

ככל שהשיער כהה יותר יש בו יותר מלנין המאפשר העברת חום חזקה יותר. בעלי שיער בהיר יזדקקו ליותר טיפולים. 

ככל שצבע העור כהה יותר הוא קולט את הקרן לכן יש לבצע את הטיפול בעוצמה נמוכה יותר לכן בעלי עור כהה ידרשו ליותר טיפולים.

בזמן מחזור נשי לא כדאי לעבור את הטיפול שכן הרגישות לכאב חזקה יותר בזמן זה, עור שזוף יקלוט את הקרני הלייזר חזק יותר ועלול לגרום לכוויות.

למי אסור: לנשים בהריון ומניקות, לחולי זאבת, לאנשים הסובלים ממחלות עור ולמטופלי בסטרואידים ובראקוטן.

כמה עולה הסרת שיער הלייזר?

כדי לענות על השאלה כמה עולה הסרת שיער בלייזר יש לבדוק מה הם הגורמים המשפעים על מחיר ההליך. 

ראשית יש לבדוק היכן ומי מבצע את הטיפול יש לבדוק שהמרפאה בפיקוח רפואי והצוות מיומן. יש לבדוק חוות דעת על המרפאה ועל הצוות מאנשים אשר עברו את התהליך ככל שהמרפאה מפורסמת יותר ונמצאת במרכז הארץ היא מרשה לעצמה לגבות מחיר יקר יותר.

יש לבדוק באיזה טכנולוגיה מבוצע הטיפול ככל שהמכשיר חדיש יותר כן מחיר הטיפול יקר יותר.

גורם נוסף המשפיע על כמה עולה הסרת שיער בלייזר הוא אזור בגוף אם מבקשים להסיר שיער מכל הגוף המחיר עשוי לעלות בין 12,000 ₪ ל-13,000 ₪ לסדרת טיפולים בעוד שטיפול בבית שחי בלבד או במפשעה עשוי לעלות כ-800 ₪. 

הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים מעט שונים מנשים ועשויים להגיע ל-15,000 ₪ לכל הגוף.

הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים באזורים אחרים עשויים לעלות כ-4,000 ₪ לטיפול בחזה ובבטן, הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים עשויים להגיע ל- 3,000 ₪ לטיפול בגב ול- 800 ₪ לטיפול בעורף. גברים מבקשים לבצע טיפול בפאות או בבית השחי הסרת שיער לגברים בלייזר עשוי לעלות כ-800 ₪ לטיפול.

לקבלת יעוץ והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן