כמה עולה ניתוח לייזר להסרת משקפיים

כמה עולה ניתוח לייזר להסרת משקפיים

אם נמאס לכם מהתלות במשקפיים או בעדשות מגע ומבקשים לשנות את המראה שלכם הפתרון ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, ניתוחים אלו מבוצעים כבר עשרות שנים בארץ ובעולם, עשרות אלפי אנשים עוברים ניתוחים אלו כל שנה. אז כמה עולה ניתוח לייזר להסרת משקפיים? אנחנו כבר נגיע לזה.

מהם סוגי הניתוחים להסרת משקפיים בלייזר?

שני סוגי ניתוח עיקריים ניתוח PRK וניתוח LASIK לניתוחים אלו יש ווריאציות שונות בשמות שונים.

ניתוח PRK זהו ניתוח המתאים למטופלים שסובלים מקוצר ראיה, קרן הלייזר מאדה את חלקה החיצונית של רקמת הקרנית נוצר פצע מבוקר על הקרנית שמתרפא תוך כמה ימים.

ניתוח LASIK הניתוח מתאים למטופלים הסובלים מקוצר ראיה, מצילינדר, ומרוחק ראיה. החיתוך נעשה בעומק הקרנית תחילה מרימים אותה ואחר כך עושים אידוי באמצעות קרן הלייזר ומחזירים את הקרנית למקומה, הניתוח חוסך את הפצע שנוצר בשיטה הקודמת.

למי מתאים ניתוח הסרת משקפיים ולמי לא?

חשוב לבצע בדיקות התאמה מקיפות שכן כ% 30 25%- לא יתאימו לבצע את הניתוח, בודקים באמצעות צילומים את עובי הקרנית את החוזק והגמישות שלה והאם היא יכולה לעמוד בניתוח זה, ישנן קרניות שמעוותות גנטית ולכן לא ניתן לבצע את הניתוח.

ניתן לתקן מספרי דיופטר בין מינוס 10 לפלוס 5 וצילינדר עד 4 דיופטר.

ניתוחי הסרת משקפיים מקובל לבצע לאחר גיל 18 ולאחר שהמספר לא השתנה במשך חצי שנה, נשים בהריון ומניקות לא יכולות לבצע את הניתוח, אנשים עם בעיות עיניים גם כן לא יכלו לבצע את הניתוח.

הניתוח לא פותר הקושי של הראיה מקרוב של בני 40 ומעלה. 

כמה עולה ניתוח לייזר להסרת משקפיים?

ישנם מספר גורמים המשפעים על התשובה לשאלה כמה עולה ניתוח לייזר להסרת משקפיים:

המחיר מושפע מאיזה סוג ניתוח מבצעים ובאיזה מכשור, יש לבדוק האם המכשור שהמנתח משתמש בו מתאים למטופל לדוגמה לבעלי צילינדר לא מתאים ניתוח מסוג PRK.

כאשר מבקשים לבצע ניתוח להסרת משקפיים מחיר נקבע לפי המנתח הניסיון והמוניטין שלו רצוי לבדוק חוות דעת לגבי זה ולקבל המלצות .

חברות הביטוח וקופות החולים גם מבצעות ניתוח להסרת משקפיים מחיר ההליך באמצעותם אטרקטיבי ולעיתים גם מסובסד לבעלי הביטוחים המשלמים.

קיימת בשוק תחרות גדולה בין המרפאות פרטיות קופות החולים והביטוחים למיניהן לכן ניתן למצוא ניתוח להסרת משקפיים מחיר תחרותי ובמבצעי תשלומים נוחים.

רצוי לבצע השוואות מחירים ולבדוק במדיה כמה עולה ניתוח לייזר להסרת משקפיים.

ניתוח להסרת משקפיים מחיר ניתוח מסוג LASIK עשוי לעלות בין 8,000 ₪ ל- 12,000 ₪,

ניתוח להסרת משקפיים מחיר ניתוח מסוג PRK זול מעט יותר מהניתוח הקודם והוא עולה בין 4,000 ₪ 8,000 ₪.

תופעות הלוואי של ניתוח הסרת משקפיים

שיעורי ההצלחה של הניתוח הם מאוד גבוהים בעקבות התפתחות הטכנולוגיה והמכשור המדויק. אחרי הטיפול עיניים עלול להופיע יובש בעין סנוור תחושת אי נוחות תופעות שיחלפו תוך מספר ימים. 

כמו כן לאחר הניתוח עלולים להופיע זיהום, דימום או אפילו במקרים של רשלנות רפואית לאובדן ראיה מקרים אלו נדירים.

תופעות לוואי נוספות קשורות לתיקון לא מדויק או לא מספיק של המספר, ראיה לא חדה וקשיים בראיית לילה, השכיחות של התופעה היא מאוד נמוכה וניתנת לתיקון.

לקבלת יעוץ והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן