כמה עולה הגדלת חזה

כמה עולה הגדלת חזה

הדימוי הנשי אצל רבות מהנשים והרצון להיראות נשית יותר כלפי עצמן וכלפי הצד הגברי שממול ואפילו כלפי נשים אחרות מביא נשים רבות להתעניין בהליך הגדלת חזה, פעולה זו יוצרת את המצב ההשוואתי ואת השאלה הנובעת מכך כמה עולה הגדלת חזה? ניתוח הגדלת חזה הינו ניתוח קוסמטי מחירו אינו מפוקח ואינו נמצא בסל של משרד הבריאות, כאשר מדובר על הגדלת חזה מחיר מושפע מכמה גורמים לכן ניתן למצוא מחירים שונים לאותו ניתוח והטווח בין המחירים גדול מאוד לכן השאלה כמה עולה הגדלת חזה צריך לקחת בחשבון את הגורמים המשפיעים על המחיר ורק אז לחשב היכן הכי כדאי לבצע את הניתוח.

כמה עולה ניתוח הגדלת חזה?

במרפאות הפרטיות מחיר הגדלת חזה בניתוח ינוע בין 18,000ל-25,000 שקלים לעומת קופות החולים שמחיריהם מסובסדים בביטוחים הרפואיים שהם מכילים, עלותם תהיה בערך 10,000 שקלים וזה מביא את השאלה כמה עולה ניתוח הגדלת חזה? והאם ההבדל בסבסוד המחיר תשנה את איכות התוצאה ואופי הטיפול בהמשך ההחלמה. 

ניתוח הגדלת חזה מחיר ההליך הטיפולי משתנה בין רופא לרופא וכן בין סוגי השתלים, אם זה שתלים אנטומיים או שתלים עגולים פשוטים, כמו כן בניתוח הגדלת חזה מחיר הטיפול כולל בתוכו את עלויות האשפוז אשר עשויים לשנות לכאן או לכאן את המחיר וכמובן מיקומי בתי החולים ומרכזיותם.

מדוע יש הבדלי מחיר הגדלת חזה בין מנתח למנתח?

אחת הסיבות להבדלי מחיר ניתוח הגדלת חזה היא הרופא המנתח, בארץ ישנם כ-130 רופאים מנתחים הרשאים לבצע ניתוח הגדלת חזה הביקוש רב, כל מנתח דורש את שכרו בהתאם לכך מנתח בעל שם שהופיע במדיה וניתח מפורסמות עשוי לדרוש שכר גבהה יותר ממנתח מתחיל ללא ניסיון ומוניטין,  מנתח בעל קליניקה מפוארת במיקום יוקרתי ובעל אנשי שיווק מוצלחים ידרוש שכר גבוה יותר. גם מיקום ביצוע הניתוח משפיע על מחיר ניתוח הגדלת חזה- חדר ניתוח בת"א לדוגמה באסותא עולה כ5,000 ₪ ויום אשפוז 2,000 ₪ לעומת מרפאות פרטיות בתל אביב או ברמת גן שעלות חדר ניתוח כ-2,000 ₪ לכן כשבאים לברר כמה עולה הגדלת חזה יש לבדוק היכן ומי המנתח.   

הבדלי מחיר ניתוח הגדלת חזה הנובעים מסוג השתל

סיבה נוספת להבדלי מחיר ניתוח הגדלת חזה היא סוג השתל שהוחדר למטופלת, אם זה שתל אנטומי או עגול ורגיל והיכן מיוצר השתל .

שתל אנטומי המיוצר בארצות הברית המאושר על ידי FDA הוא היקר ביותר לעומתו שתל אנטומי המיוצר בצרפת  זול יותר בכ-1,000 ₪, בכלל שתל אנטומי יקר יותר משתל עגול. במפגש טרום הניתוח המנתח יציג בפני המטופלת את סוג השתל המתאים לה וגם כמה עולה ניתוח הגדלת חזה בהתאם.

ניתוח הגדלת חזה מחיר של הזרקת שומן עצמי

קיימת שיטה נוספת של הגדלת חזה בהזרקה שנעשית בעזרת הזרקת שומן עצמי ואינה נכללת בהליך הניתוחי הפולשני של הוספת השתלים מסיליקון שהם סוג של גוף זר בסופו של דבר בגוף המטופלת למרות שהמחירים בהזרקת שומן עצמי במרפאות פרטיות יכולים לנוע בין 10,000 ל-20,000 שקלים תלוי במבנה השד וכן תלוי במיקום המרפאות מרכזיותם וכן מיומנויות הרופאים המטפלים, טיפולים אלה של הזרקת שומן עצמי נועדו לנשים אשר חוששות מתוצאות של ניתוחים פולשניים או שהחזה שלהם אינו סימטרי והתיקון יכול להיעשות בשד אחד ולאו דווקא בשניהם, בטיפולי הזרקת שומן עצמי יש לחזור לפעמים לטיפולים חוזרים מכיוון שהשומן מתפזר לעיתים רחוקות לא כמו שרצו ויש להזריק שוב כדי למנוע אסימטריה של השדיים.

לקבלת יעוץ והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide

מוזמנים לקרוא בנוסף: שתלי סיליקון מומלצים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן