הסרת שיער באינפרא אדום

שאיבת שומן סיכונים

הסרת שיער באמצעות מכשיר אינפרא אדום היא אופציה חדשה יחסית שזוכה להצלחה רבה בקרב הציבור שמעוניין לבצע הסרת שיער במקומות שונים בגוף.

הפעילות של מכשיר אינפרא אדום

עיקרון הפעולה של מכשיר זה הוא כמה קרני לייזר אשר בוקעות במקביל ממכשיר זה ופוגעות בשטח המיועד להסרת שיער. כיוון שמדובר בכמה אורכי גל ברוב המקרים לא תהיה צמיחה חוזרת של שיער. הקרניים הללו מזהות את הפיגמנט של השערה ומחממות את השורש שלה. בדרך זו נעשית פעולה מאסיבית של הסרת השיער.

ההצלחה של השימוש במכשיר זה

ההצלחה של הסרת שיער באינפרא אדום תלויה בגילה של האישה. מי שהפעילות של המערכת ההורמונלית שלה היא לא בשיאה, הטיפול יהיה מוצלח מאד. מי שנמצאת בשיא הפוריות כמו נשים צעירות קיימת סבירות גבוהה שלמרות המכשיר החדשני, חלק מהשיער יחזור לצמוח בשלבים שונים של חייהן.

הטיפול אינו מתאים לבעלות שיער בהיר כמו בלונדיני ולבעלות שיער ג'ינג'י. אינו מתאים לנשים בהיריון או כאלו שמניקות.

לאחרונה הוכנס לשימוש גם מכשיר גלייד שהוא ייעודי להסרת שיער באינפרא אדום עבור בעלי עור כהה ומכשיר נוסף אשר כולל ידית קרח כדי לקרר את החום שמופק מהמכשיר וכך לאלחש את הכאבים.

שלבי ביצוע הסרת שיער במכשיר החדשני

כדי לבדוק אם הלקוחה מתאימה לביצוע הסרת שיער באינפרא אדום מבצעים בקליניקה של המומחים אבחון על פי גוון העור וסוגו והגוון של השיער. לאחר מכן עוברים על שאלון בריאותי כדי לאשר פעולה זו או לא.

במהלך הטיפול מורחים ג'ל אלחוש ומבצעים טיפול שאורכו הוא בין 60-10 דקות. המטפלת קובעת את כמות הטיפולים שיש לבצע בהתאם לרמת השעירות בגוף. ברוב המקרים מדובר על כמות שנעה בין 10-7 טיפולים ללא צורך בגילוח לפני הסרת שיער בלייזר.

תהליך זה הוא ארוך יותר מהתהליך שמתרחש בעת השימוש במכשיר לייזר.

אנחנו לשירותכן בטיפול ייחודי לצורך הסרת שיער באינפרא אדום באופן איכותי ועם תוצאות מדהימות. השאירי כאן את פרטייך ואנחנו ניצור אתך קשר בהקדם לצורך העברת מלוא המידע הנחוץ לך.

מומזנים לקרוא בנוסף: כמה עולה הסרת שיער בלייזר

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן