הסרת שיער לנשים

הסרת שיער לנשים

נשים רבות מבצעות טיפולים כדי להסיר את השיער ממקומות שונים בגוף. רגליים, ידיים ובאזורים המוצנעים. העובדה שהן מבצעות הסרת שיער לנשים יוצרת אצלם תחושה נעימה מאד של ניקיון והיגיינה לאור העובדה שהכול חלק ואין שיער או קוצים של שיער במיקומים שונים לאורך הגוף. כך הרבה יותר נעים ללכת עם שמלה, מכנס קצר וגם ללבוש בגד ים בבריכת השחייה או בחוף הים.

שיטות של הסרת שיער לנשים

בעבר רוב הנשים השתמשו בשיטות מגוונות שמבצעות הסרת שיער רק מעל העור כמו גילוח, על ידי שימוש במשחות, חוט או בסכין. לחלופין יש גם שימוש רחב בשעווה, בסוכר ומכשור ייעודי לנשים למטרה זו.

הסרת שיער באמצעות מכשיר לייזר

מכשיר לייזר הוא מכשיר חדשני עבור הסרת שיער בלייזר לנשים והוא פועל באמצעות גל לייזר אשר יוצא מהמכשיר ופוגע בכל את מהשערות. לאור הפעולה הזו, השערה בדרך כלל לא תצמח שוב. לאור זאת לאחר הטיפול בלייזר אין צורך לבצע טיפולים נוספים של הסרת שיער לנשים, כיוון שאין צמיחה של שיער או שהצמיחה היא מינורית ביותר.

במידת הצורך מבצעים כמה טיפולים נוספים של הסרת שיער לנשים כדי לטפל בכמויות הקטנות של השיער בצמיחה המחודשת.

הטיפולים באמצעות מכשיר הלייזר מתבצעים בישראל כבר כמה שנים ובמהלך תקופה זו ביצעו אלפי נשים בכל קשת הגילאים את הסרת השיער בדרך זו לשביעות רצונן.

קליניקה מקצועית לטיפול בהסרת שיער בלייזר לנשים

כדי לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר לנשים יש לבדוק כמה אופציות ולבצע את הטיפול בפועל רק בקליניקה בעלת מוניטין רב שעובדיה המיומנים מבצעים את הפעולות הללו לאורך זמן ולכן יש להם ניסיון רב בתחום זה.

ביצוע פעולות לא נכונות עקב חוסר בניסיון ובידע עלולות לגרום לנזקים כמו כוויות ולכן חשוב לקבל המלצה על מרפאה מעולה שחברות או בנות משפחה ביצעו בה טיפולים מסוג זה והיו מרוצות מההתנהלות ומהמקצועיות.

אם החלטתן שזה הזמן לבצע הסרת שיער בלייזר כדי שתהיו מוכנות לקיץ הקרוב, השאירו כאן את הפרטים שלכן ואנחנו נשמח לסייע לכן בהכוונה לקליניקה המתאימה ביותר עבורכן.

מוזמנים לקרוא בנוסף: לייזר בפנים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן