הסרת שיער באשכים

הסרת שיער באשכים

כדי להבין מה בדיוק המשמעות של הסרת שיער באשכים צריך להבין קודם כול למה בכלל יש שיער באשכים.

אבולוציה

ההיגיון אומר כי שיער ערווה, שיער אשכים, הם שאריות של התפתחות אבולוציוניות ומטרת השיער היא להגן על אברי המין מפני פגיעות, זיהומים ולכלוך. הנושא לא נחקר באופן משמעותי מכיוון שאין לו תועלת מחקרית, רפואית ובריאותית ולכן לא משקיעים בכך משאבים. אם כך נראה שלמעט הגנה אין לשיער הערווה תפקיד חיוני ולכן אין מניעה להסיר אותו. הסרת שיער באשכים נעשית מטעמים אסתטיים בלבד. לעתים שיער ערווה גורם לתחושה לא נעימה, התפתחות בקטריות מפיצות ריח ונשירה מיותרת, לכן יש היגיון מסוים בהסרתו.

רגישות וכאבים

ידוע שהאשכים הוא אזור רגיש ופגיע וכל מכה עלולה לגרום לכאבים איומים. האשכים הם מקום האחסון של הזירעונים המיועדים להפריה, יצירת היריון וילדים ולכן חשוב להקפיד ולבדוק כיצד מתבצעת הסרת שיער באשכים, איפה ומה המקצועיות והניסיון של המבצע. הסרת שיער באשכים מתבצעת באמצעות מכשירי לייזר ומדובר בהליך מאושר רפואית, שיש לבצע אותו על פי הוראות והנחיות מדויקות.

איך זה בדיוק קורה?

התהליך הוא פשוט ואינו מלווה בכאבים. מורחים על האשכים ג'ל קירור הגורם למכשיר הלייזר להחליק ולפעול בצורה חלקה ובעזרת גלי אור הנפלטים מהמכשיר מבצעים מעבר על האשכים. פולסים של קרני לייזר נשלחים אל שרשי השיער ומחלישות אותם. אין מדובר בפעולה מסוכנת אך חשוב לבצע את הטיפולים במכון מוסמך ומאושר שקיבל את אישור משרד הבריאות, שהמכשיר שבו משתמשים מתאים לביצוע הסרת שיער מהאשכים ושמבצעים את הטיפולים אנשי מקצוע מתחום הרפואה שמיומנים ומקצועיים לכך.

האזור הפרטי שלי

מאחר ומדובר באחד האזורים הפרטיים והחשובים ביותר לגבר, אנחנו ממליצים לכם לבדוק זאת היטב. אצלינו באתר תוכלו למצוא אנשי מקצוע שיוכלו לסייע לכם בקבלת ההחלטות, יעידו על מקצועיותם, יוכיחו אישורי בריאות והסמכות ותוכלו לקבל את כל האינפורמציה הדרושה לכם.

לכן אם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער באשכים, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא, להתייעץ ולקבוע תור אצל המומחים הטובים ביותר.

מוזמנים לקרוא בנוסף: הסרת שיער גברים

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן