סנטר כפול טיפול

סנטר כפול טיפול

תופעת הסנטר הכפול יוצרת תחושה לא נעימה אצל נשים רבות כיוון שהצוואר נראה נפול והנראות אינה אסתטית ואינה יפה. מצב זה יוצר חוסר ביטחון עצמי ופגיעה בדימוי העצמי ולכן נשים רבות מחפשות את הדרכים האפשריות ליצור תיקון באזור זה של הגוף.

הסיבות להימצאותו של סנטר כפול

הסיבות העיקריות לסנטר כפול אשר נראות בעיקר בסביבות גיל 40 ומעלה הן ירידה במשקל, שינויים הורמונליים, נטילה של סטרואידים, סיבות גנטיות, התרופפות של שרירי הצוואר ועוד.

ניתוח סנטר כפול

כאשר אישה מקבלת החלטה על ניתוח סנטר כפול טיפול היא בוחנת כמה אפשרויות. אם היא מחליטה לבצע ניתוח היא בדרך כלל שואלת חברות וקרובות משפחה מי היה המנתח שלהן וזאת כדי לבחור רופא פלסטי שהוא מומחה בתחום זה וביצע ניתוחים מוצלחים גם להן. לאחר פגישה עם שניים או שלושה מנתחים, היא מחליטה לבצע הליך זה באמצעות הרופא שהעניק לה תחושה שיש לו מיומנות רבה ובמקביל לכך הוא אדם אנושי ואמין.

איך להיפטר מסנטר כפול? הרופא מבצע חתך או חתכים במקומות נסתרים, שואב את השומן העודף ומותח את העור כוון שקיימים עודפי עור במקום זה. כך הצוואר כבר לא נראה רפוי עקב השרירים הרפויים ובשל המתיחה תופעת הסנטר הכפול נעלמת.

טיפול טבעי בסנטר כפול

אחת הדרכים החדשניות אשר מסייעות בנושא סנטר כפול טיפול, היא גלי רדיו. זוהי שיטה טכנולוגית מתקדמת אשר מעבירה גלי רדיו באמצעות אלקטרודה לאזור המטופל. עקב כך החום שמופק מהאלקטרודה ממיס את התאים השומניים שקיימים במקום זה והוא גם מנטרל את תאי השומן שהם אינם תקינים. כתוצאה מכך באמצעות טיפול זה אפשר לסייע בנושא של סנטר כפול טיפול שהוא אינו ניתוח פולשני.

בדרך זו מתבצעת מתיחה של העור, מיצוק והידוק והנראות הכללית של פני המטופלת משתנים באופן ניכר.

אם את מעוניינת לבצע טיפול טבעי בסנטר כפול, יש לנו שפע של הצעות איכותיות עבורך. השאירי כאן את הפרטים שלך ואיש מקצועי מהצוות שלנו ישוחח אתך ויעניק לך את מלוא ההכוונה.

מוזמנים לקרוא בנוסף: איך להוריד סנטר כפול?

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן