איך להוריד סנטר כפול

חומצה היאלורונית סיכונים

רבים מאתנו סובלים מתופעת סנטר כפול, מראה אשר גורם לפנים להראות מבוגרים ונפולים ולכן רוצים לדעת איך להוריד סנטר כפול.

אם במאות הקודמות סנטר כפול נחשב יפה כיום אידיאל היופי השתנה ונשים וגברים מבינים שסנטר כפול לא רק שלא יפה גם לא בריא.

אז איך מורידים סנטר כפול ? פונים לטכנולוגיות שונות לטיפול הורדת סנטר כפול ולאו דווקא טיפול כירורגי.

איך נגרם סנטר כפול?

לפני שנבדוק איך מעלימים סנטר כפול נבדוק איך הוא נוצר,

סנטר כפול נוצר מהצטברות של שומן מתחת לקו הלסת, הסיבות להופעת התופעה הם: מבנה מולד וגנטיקה, בעיות הורמונליות, ירידה דרסטית במשקל גורמת לעור להראות נפול, התבגרות- בגיל מבוגר העור מאבד מהאלסטיות שלו, התזונה שלנו שתיית אלכוהול מלח וסוכר, אלרגיות למאכלים מסוימים עלולים לגרום לנפיחות בפנים ולמראה סנטר כפול.

שיטות להורדת סנטר כפול

בתשובה לשאלה איך להיפטר מסנטר כפול ישנן מספר שיטות ביניהן ניתוח, טיפול בגלי רדיו או בגלי רדיו המשולבים עם וואקום, טיפול הזרקות חומצה הממיסים תאי שומן המסת תאי שומן בקור.

טיפול הורדת סנטר כפול בשיטה הכירורגית

דרך וותיקה העונה על השאלה איך מורידים סנטר כפול היא באמצעות ניתוח סנטר כפול, כאשר המטופל סובל מעודפי עור ועודפי שומן משמעותיים והשיטות הקודמות לא יעילות עבורו לעיתים אין מנוס מלבצע ניתוח.

הניתוח נמשך כשעתיים תחת הרדמה מלאה, המנתח מוריד את עודפי העור ושואב את השומן באזור, תהליך ההחלמה נמשך כשבועיים את התוצאות נראה לאחר כשלושה חודשים, נותרת צלקת קטנה מאחורי האוזן, הניתוח לא מתאים למטופלים בעלי מחלות רקע.

טיפול הורדת סנטר כפול באמצעות גלי רדיו

בתשובה לשאלה איך להיפטר מסנטר כפול ניתן לפנות לטיפול הסרת סנטר כפול באמצעות מכשיר חדשני הנקרא Necktite  -מכשיר להמסת שומן ומיצוק העור בסנטר באמצעות גלי רדיו, גלי הרדיו יוצרים חום אשר גורם להרס תאי השומן והפיכתם לנוזל, החום גם פוגע בסיבי הקולגן פעולה הגורמת לכיווץ העור. משך הטיפול 30 דקות תחת הרדמה מקומית או כללית, לאחר השחרור יש צורך בחבישה לוחצת 24 שעות .את התוצאות העלמת סנטר כפול ניתן לראות לאחר 4 חודשים. נוצרת צלקת מאוד קטנה שנעלמת לאחר מספר שבועות.

טיפול המסת שומן בסנטר באמצעות גלי רדיו המשולבים עם וואקום

שיטה נוספת העונה על השאלה איך להוריד סנטר כפול היא באמצעות גלי רדיו ושימוש בוואקום-מכשיר חדשני הנקרא reaction,השילוב של גלי רדיו עם ואקום יוצרים חימום הרקמות מתיחה ועיסוי האזור, נדרשים 8 עד 10 טיפולים הסרת סנטר כפול, ללא הרדמה ואין צלקות, החיסרון נדרשים טיפולי תחזוקה כל חצי שנה שנה. 

טיפול המסת שומן באמצעות הזרקה לצוואר

תשובה נוספת לשאלה איך להעלים סנטר כפול ללא ניתוח היא הזרקה לצוואר של זריקות המסת שומן ,הזריקות מכילות חומצת דאוקסיכוליק המפרקת תאי שומן ולא פוגעת בשאר הרקמות, תאי הדם הלבנים מסלקים את תאי השומן המפורקים, דרושים מספר טיפולים ,הטיפול כואב ולעיתים נוצרים שטפי דם ונפיחות, לא נשארות צלקות.

טיפול המסת שומן בקור

שיטה חדשנית נוספת העונה על השאלה איך להעלים סנטר כפול היא באמצעות קור, טכניקה חדשה באמצעות מכשיר המפעיל וואקום וקירור האזור במשך שעה ,הקור מפרק את תאי השומן והגוף מסלק אותם באופן טבעי במשך שלושה חודשים וגורם לתופעה של העלמת סנטר כפול. הטיפול מתאים למי שיש עודפי שומן קטנים.

לקבלת יעוץ והתאמה אישית על איך להוריד סנטר כפול ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן