מתיחת פנים לפני ואחרי

ניתוח הגדלת חזה

הפנים מהוות את החלק החשוב וכרטיס הביקור שלנו בין אם זו אישה ובין אם זה גבר, פנים רעננות לעומת פנים המשדרות עייפות מאוד חשובים לנו. במהלך חיינו היום יומיים אם זה בלכתנו לעבודה, לפגישה חשובה, או סתם בשיחה של חולין בפגישה אקראית, בשלב מסוים בחיינו זרימת הדם בגופנו וכן חילוף החומרים כשבניהם כמובן יצור חומצת הקולגן בגופנו הולך ופוחת ובעקבות כך בתוספת של האקלים שלא עוזר לנו גם הפנים מאבדות את האלסטיות שלהן ומתחילות להראות פחות מתוחות ורעננות. רובנו המודעים לכך מנסים כל מיני שיטות כדי לטפל בנושא זה על ידי כל מיני טיפולים של מתיחת פנים למיניהם ועוקבים גם בעזרת התקשורת והמידע שנראה ברשתות החברתיות בעניין איך יראו פנינו לאחר מתיחת הפנים וזה מלווה בדוגמאות של מתיחת פנים לפני ואחרי וההרגשה העצמית הנפלאה שתלווה אותנו לאחר טיפולים אלו.

למי מתאים ניתוח מתיחת פנים 

עד לגילאים של חמישים בדרך כלל ניתן להסתפק בעזרת מילויי קמטים כגון בוטוקס או חומצה היאלורונית וכן באמצעות מתיחת פנים בעזרת חוטים, לאחר מכן כשאיבוד השומן העור והאלסטיות הנלוות לכך מתגברות, בדרך כלל המטופלות יבצעו מתיחת פנים בעזרת ניתוח כדי להחזיר לעצמן את מראה הנעורים, מתגובות של נשים רבות שעברו טיפול זה רובן ממש מאושרות לתאר ולהסביר את השוני שבמתיחת הפנים לפני ואחרי ועצם האושר שזה נתן להן וההבדל בביטחון העצמי שנלווה לכך.

ניתוח מתיחת פנים מצעיר את הפנים בדרך כלל עד עשרים שנים כך שניתן לומר את המשפט מתיחת פנים לפני ואחרי הטיפול או לומר איך הטיפול גרם לשיפור הנראות ואת ההרגשה הכללית של המטופלות לאחר מכן, כמו לומר לפני הטיפול ואחרי הטיפול.

ההכנות הדרושות לפני טיפולי מתיחת פנים

לפני כל טיפול של מתיחת פנים יש קודם כל להיפגש עם רופא המטפל בטיפולים אסתטיים בפנים וליצור ביחד תיאום ציפיות בנוגע לטיפול הרצוי אם בעזרת ניתוח פולשני למתיחת הפנים או בטיפולים טבעיים ושאינם הליך ניתוחי. הרופא המטפל יראה סימולציה של מתיחת פנים לפני ואחרי, בפגישה זו יוסבר למטופלת על הליך הטיפול וכן את ההכנות הדרושות לפני כמו לדוגמא הימנעות מעישון של כשישה שבועות לפני הטיפול, הימנעות מחשיפה לשמש, אין להשתמש בתרופות המדללות את הדם, יש להימנע מטיפולי פילינג בפנים לפני ניתוחים של מתיחה לפנים, אין לבצע שום הליך של ניתוח מתיחת פנים כשלחץ הדם אינו מאוזן ותקין, על הפנים להיות נקיות מכל איפור כלשהו.

הליך טיפול מתיחת פנים

ניתוח למתיחת פנים נעשה בהרדמה כללית, החתכים נעשים סביב קו השיער באזור המצח ברקות ובפעות עד לנקודת הצוואר האחורי, מבוצעת מתיחת עור ואת העור העודף לאחר המתיחה כורתים, משך הניתוח בין שעתיים עד לארבע שעות תלוי במורכבות שלו. המטופלת נשארת באשפוז למשך עשרים וארבע שעות עם צינורות ניקוד שמוחדרים לפנים כדי לנקז נוזלים עודפים לאחר הניתוח.

משך ההחלמה מניתוח מתיחת פנים

הליך החלמה מניתוח מתיחת פנים ללא ניתוח יכול להיות שבוע עד חודש כשהתוצאות חלקיות יראו לאחר כחודש ואילו הצלקות המוסוות שבאזורים הנסתרים כמו מאחורי האוזניים יהפכו לבהירות יותר ופחות נראות, או אז ניתן יהיה לראות את ההבדל שיצר הניתוח של מתיחת הפנים ואפשר יהיה להשוות במתיחת פנים לפני ואחרי הניתוח.

לקבלת יעוץ והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן