איך להיפטר מסנטר כפול?

איך להיפטר מסנטר כפול?

רבים סובלים מסנטר כפול ולאו דווקא אנשים מבוגרים גם צעירים סובלים ממנו, הוא גורם למראה מבוגר ואפילו עלול להזיק לבריאות, כיום עם התפתחות הטכנולוגיה ישנם אפשרויות רבות לבדוק איך להיפטר מסנטר כפול בין עם זה באמצעות ניתוח סנטר או אפילו בלעדיו.

מהם הגורמים להיווצרות סנטר כפול?

לתופעת הסנטר הכפול מספר גורמים ולפי סיבות אלו ניתן לבדוק איך להיפטר מסנטר כפול להתאים את השיטה לגורם, אחד התופעות השכיחות לסנטר הכפול היא תופעת ההשמנה אבל לא רק ישנם גורמים נוספים שכן גם אנשים לא שמנים סובלים מהתופעה הגורמים הנוספים הם:

תזונה ושתיית– אלכוהול וצריכת מזונות הסופחים נוזלים גורמים לנפיחות בפנים ולמראה פנים מלאות כולל הסנטר, גם אלרגיות ורגישות למזון מסוים עלולים לגרום לנפיחות אם לא מטפלים בהם כראוי.

הורמונים– שינויים הורמונליים אצל נשים גורמים לנפיחות בגוף וגם בפנים אין בזמן המחזור והן בגיל המעבר.

גיל- ככל שמתבגרים העור מאבד את גמישותו כולל באזור הסנטר הצובר שומן.

גנטיקה- לעיתים סנטר כפול נגרם מגנים תורשתיים הגורמים לעור להיות פחות גמיש ועמיד.

יציבה-יציבה בעיתית ישיבה ממושכת עם ראש מורכן עלולים להחליש את שרירי הצוואר ואת העור בסנטר.

מחלות שונות- סנטר כפול עלול להיות סימן לבעיות בבלוטת התריס, סינוסיטיס, מחלות כליות או זיהום בבלוטת הרוק אלו מקרים נדירים, אם מתפתחת תופעת הסנטר הכפול במהירות מומלץ להיוועץ ברופא.

העלמת סנטר כפול?

השיטה הקלאסית להפטר מסנטר כפול היא באמצעות ניתוח למתיחת עור הצוואר, זהו ניתוח המתאים לאנשים שהצוואר שלהם רפוי מדי ועם עודפי עור  בניתוח מבצעים גם שאיבת שומן אם צריך לפני מתיחת העור, הניתוח מתבצע תחת הרדמה ובו מורידים את עודפי העור ומוצאים את השומן מהסנטר, הניתוח אורך כשעתיים וההחלמה כעשרה ימים, נותרת צלקת בקדמת האוזן.

איך מורידים סנטר כפול ללא ניתוח?

בזכות טכנולוגיות חדישות ישנן שיטות להיפטר מסנטר כפול ללא ניתוח, הנפוצות ביותר הן באמצעות גלי רדיו הממיסים את השומן בחום באמצעות מכשיר המיועד להמסת שומן ומיצוק העור באזור הצוואר ממיסים את השומן שואבים וממצקים את העור, ישנה טכנולוגיה נוספת המשלבת גלי רדיו וואקום המעודדת יצירת סיבי קולגן שמשפרים את מיצוק העור.

ישנה שיטה להמסת שומן בקור באמצעות מכשיר המפעיל וואקום ומקרר את האזור הבעייתי אשר לאחר מכן מתחיל תהליך טבעי של פירוק תאי השומן במשך שלושה חודשים.

שיטה חדשה אשר רק לאחרונה קיבלה אשור היא באמצעות זריקות המכילות חומצת דאוקסיכוליק להמסת שומן.

לקבלת יעוץ איך להיפטר מסנטר כפול והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן