הסרת איפור קבוע

הסרת איפור קבוע

איפור קבוע הינו תהליך הדומה לקעקוע שמבוסס על החדרה באמצעות מחט פיגמנטים בעלי צבע לתוך העור, בשנים האחרונות נשים רבות משתמשות בשיטה זו להעניק לעצמם איפור קבוע או להבדיל מזה להעלים פגעי פיגמנטציה וטשטוש צלקות אך לעיתים יש צורך לשנות או להסיר את האיפור הקבוע מסיבות שונות לשם כך יש מספר שיטות להסרת איפור קבוע.

הסיבות להסרת איפור קבוע

אחת הסיבות השכיחות לרצון להסיר איפור קבוע היא פשוט כי האישה התחרטה אם זה בגלל חוסר התאמה בציפיות, התוצאות לא מצאו חן בעיניה או התאכזבה מהתוצאה, לצערנו ישנן מאפרות לא מקצועיות ולא מנוסות אשר השתמשו בחומרים רעילים או לא בצעו את הקעקוע כנדרש וגרמו נזק לפנים ותופעות לוואי כמו אלרגיה וזיהום, או מכיוון שהאופנה השתנתה והאיפור הקבוע לא מתאים להן, לעיתים הבקשה להסיר איפור קבוע גבות נובעת משינוי בתפיסת העולם או חזרה לדת, סיבה נוספת יכולה להיות מכיוון שעם הזמן הצבעים משתנים ודוהים ולכן האיפור הקבוע כבר לא נראה יפה או מתאים לאישה.

הסרת איפור קבוע

שיטות להסרת איפור קבוע

מכל סיבה שהיא ניתן היום להסיר את האיפור הקבוע ולכך ארבע שיטות נפוצות:

לייזר- באמצעות טכנולוגית הלייזר אשר משמשת אותנו רבות בתחום האסתטיקה בעזרתה ניתן גם להסיר איפור קבוע.

פילינג- משחה להסרת איפור קבוע. ביצוע פילינג עמוק כדי להעלים את הפיגמנט, שיוף וליטוש שכבת העור זוהי שיטה ישנה העלולה להשאיר צלקות.

נטרול-מנטרלים באמצעות צבעי בסיס אדום כחול וצהוב ואחר כך ניתן לבצע איפור קבוע רגיל, מחדירים חומרים אשר לוכדים את הפיגמנט והם מופרשים באופן טבעי מהגוף.

קמופלאז- הסוואת האיפור הקיים באמצעות כיסויי תוך כדי התאמת הפיגמנט לצבע העור.

הסרת איפור קבוע בלייזר

שיטת הסרת איפור קבוע בלייזר הינה שיטה טכנולוגית חדישה ומתקדמת המאפשרת לחדור לעומק הצבע ולפרק אותו, קרן הלייזר מפרקת את הקשר של הפיגמנטים בתת העור ומפרידה אותו מהחלבונים והצבע מתמוסס, יכולת המיקוד של הקרן היא גבוהה וניתן לבצע פעולה ממוקדת גם באזורים רגישים בפנים כמו העיניים והשפתיים, השיטה מתאימה לכל צבעי העור ומאפשרת להסיר את כל סוגי הקעקועים בכל אזור בגוף, הטיפול קצר ועורך בין 10 ל- 20 דקות.

לקבלת יעוץ ומחיר הסרת איפור קבוע והתאמה אישית ניתן לפנות Beauty Guide.

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן